poniedziałek, 17 listopada 2014

Relacja ze spotkania w Londynie z Niessia 25 i Kornelą55 + mini haul :))

:)
Cześć dziewczynki :))
Posanowiłam wstawić kilka zdjęć - taką mini fotorelację ze spotkania z naszymi polskimi youtubowymi koleżnkami Nieesią25 i Kornelą 55.
Spotkanie odbyło się wczoraj czyli 16/11/14 przy Wesfield Shepherd's bush..
Nasza grupa wstępnie spotkała się koło sklepu Waitrose o godz.13:00, a następnie wszystkie udałyśmuy się do restauracji, ktora była zarezerwowana przez Kornelę specialnie dla tak licznej gromady.
Razem ze mną na spotkanie wybrała się moja friendka Karolina :))
Na wstępie każda z nas zajęła miejsce (widok z mojego miejsca po lewej stronie)...
...po czym wybierałyśmy coś z menu (reszta dziewczyn - mój widok na wprost). Siedziałyśmy jak jedna wielka włoska rodzina hahah.
Wybór był duży, ale ja zdecydowałam się na sałatkę z kurczakiem nerkowcami i dresingiem z chilli - yummy yummy :)
...jak i z Karolinką i z Agą (Nieesią25) wzięłyśmy sobie na spółę butelkę czerwonego Merlota.
Po ok. 3 godzinach rozmów musiałyśmy opóścić restaurację (dla kolejnych klientów)...
...a, że klimat eventu okazał się bardzo dla nas przyjemny stwierdziłyśmy, że poszukamy nowego miejsca.
Zanim naradziłyśmy się co dalej było mnóstwo zdjęć
To całe zamieszanie było nagrywane przez Kornełę... mam nadzieję, że za jakis czas pojawi sie filmik  u niej na kanale :))
W międzyczasie w naszym babińcu pojawili się dwaj znani panowie...
...śpiący mały krolewicz James z tatą Gavinem :)
Tak wyglądała cała nasza grupa :))
Po zdjęciowym zamieszaniu szukając odpowiednio dużego i wolnego miejsca wstąpiliśmy do Starbucksa..
... tym razem wybrałam Chai Tea Latte :))
Oczywiscie nie znalazłyśmy wolnego miejsca, które pomieściłoby tyle osób...
...dlatego ulokowałyśmy się na samym srodku centrum handlowego hahha
=dla chcącego nic trudnego :)=
W tym oto miejscu youtubowe dziewczyny nagrały coś razem.
I kolejne minuty spędziliśmy już na kolejnych rozmowach...
....w tym momencie serdecznie pozdrawiam nową koleżankę Magdę :))
Od samego początku złapałyśmy wszystkie trzy na tyle świetny kontakt, że trzymałyśmy się razem, aż do samego końca :)
Ciekawostka:
Nasza grupa wzbudzała mnóstwo uwagi i skupiała na nas oczy gapiów, w pewnym momencie z gory zaczęłi nas obserwować z zaciekawieniem funkcjonariusze ochrony i policji haha :)
Zapewne zastanawiali sie o co chodzi ??
 
Podsumowując muszę przyznać, że to było bardzo pozytywne doświadczenie i ciekawie / inaczej spędzona niedziela. W powietrzu unosiła się moc i mnóstwo pozytywnej energii. Agnieszka jak i Kornela okazały się tak samo miłe i naturalne jak w swoich filmikach, a ja z pewnością w przyszłości wybiorę się po raz kolejny na podobne spotkanie ... bo warto ;))
 
Mini Haul :)
Wczoraj przy okazji wizyty na Westfield w  sklepie M.A.C - a kupiłam 2 podwójne pro palety na cienie.
Po zakończeniu recenzji wszystkich palet ze Sleeka zamierzam przenieść cienie do jednej palety (to zdecydowanie ułatwi mi korzystanie ze wszystkich kolorów) - zamierzam zrobić posta z tą ,,przeprowadzką''
W H&M razem z Karolą kupiłysmy sobie takie same topy - bardzo nam sie spodobały + zawsze kiedy bedziemy mieć je na sobie wrocimy pamięcia do wczorajszego spotkania
Z ebay-a zamówiłam długotrwały matowy błyszczyk / pomadkę w cudownie jesienno jagodowym kolorze ;)
 
Pozdrawiam
 
*JOY*
 

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :) Ja miałam być na spotkaniu, ale niestety zatrzymała mnie praca. Widać, że wszystko się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda że Cie nie było czym nas więcej tym lepiej..... może następnym razem się uda :))

      Usuń
  2. Ale super, że spotkałaś obie dziewczyny na żywo! ;) Po zdjęciach widać, że spotkanie było świetne, a James Agi strasznie słodki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie było :) nie sądziłam że zostaniemy z Karolcią do końca, ale jakos tak wyszło / James słodki I bardzo grzeczny w końcu miał tyle cioć, że nie mogło być inaczej hehe :))

      Usuń
  3. Ale Was było duuużo :D extra :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo dużo na facebooku odznaczyło się drugie tyle osob, gdyby dotarły byłby iście wojskowy skład hahah

      Usuń
  4. Widać że była świetna zabawa! Super post :)

    OdpowiedzUsuń