sobota, 22 marca 2014

OOTD - wyluzowany uniform

Heyyyykaaaaa
Zapewne zastanawiacie się skąd ta nazwa??
Otóż wyluzowany uniform to dla mnie wygodny ubiór, w którym czuję się modnie i swobodnie w każdy zwykły dzień. 
 Ponadto sweterek, który mam na sobie skojarzył mi się ze szkolnym mundurkiem hehe :)
Co mam na sobie:
  • -sweter - Hollister
  • -top - Primark
  • -spodnie - H&M
  • -naszyjnik - Primark
  • -okulary - Diesel
  • -torebka - Tkmaxx
  • -buty - Converse
  • bransoletki - jak zwykle mix srebrnych


Pozdrawiam

=Joy=xoxo



10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) .

    zapraszam -- paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wiosennie! :)
    szkoda, że się już nie mieszczę w moje żółte spodnie :((

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw się po zimie i ,,zimowych zapasach'' to większość z nas musi zrzucić kilka kg hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko świetnie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look!
    a nasza modeleczka Kivunia jak zwykle urocza :* :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :) Kivi faktycznie urocza ale ja nie jestem obiektywna heheh :))

    OdpowiedzUsuń