wtorek, 25 listopada 2014

Emma Hardie Amazing Face Natural Lift and Sculpt Hydrating and Firming Treatment moisturiser - opinia / recenzja

Cześć :)
Jak wiadomo skóra naszej twarzy poprzez makijaż jak i ciagły kontakt z warunkami atmosferycznymi jest najbardziej narażona na zanieczyszczenia czy uszkodzenia, dlatego ważne jest żeby odpowiednio o nią zadbać.
Emma Hardie Amazing Face Natural Lift and Sculpt Hydrating and Firming Treatment moisturiser to kosmetyk do zadań specjalnych czyli intensywnej pielęgnacji i odżywienia.
Skład kremu jest badzo bogaty w naturalne składniki. Są to m.in.:
  • -olejek z brzoskwini
  • -olejek z wiesiołka
  • -olejek z owoców dzikiej róży
  • -masło shea
  • -olejek z pestek winogron
  • -olejek  z soji
  • -olejek z  liści pomarańczy
  • -olejek z kwiatow pelargonii pachnącej
  • -olejek z lawendy
  • -ekstrakt z morskiego kopru
  • -olejek z mięty pieprzowej
  • -olejek z awokado
  • -ekstrakt z łubinu
  • -ekstrakt z wodorostów
  • -ekstrakt z algi brunatnicy
  • -ekstrakt z maruny nadmorskiej
  • -ekstrakt z planktonu
  • -ekstrakt z jęczmienia
  • -ekstrakt z liści melisy
  • -maca puder (z korzenia)
Ponadto jest w nim kilka kwasów (np. kwas hialuronowy, kwas cytrynowy, kwas sorbowy, kwas benzoesowy, kwas fitynowy), które w połaczeniu z resztą składników sprawiają, że skóra staje się przyjemnie nawilżona, gładka, ujędrniona, rozjaśniona i zmuszona do produkcji kolagenu.
Opakowanie to elegancki słoiczek z solidnego plastiku, który mieści w sobie 50 ml. Producent bardzo sprytnie go zaprojektował bo  wygląda na duże i solidne co jest złudzeniem i starym chwytem marketingowym, które podpowiada naszej wyobraźni, że wenwnątrz jest więcej kosmetyku niż w rzeczywistości.
Wenątrz powierchnia kremu zakryta jest wieczkiem, które jest dodatkową izolacją przed dostaniem się powietrza.
Zapach jest dosyć intensywny (nawet jak dla mnie) co zapewne nie spodoba się badziej wrażliwym nosom.
Jego woń to ostry ziołowo - roślinny koktajl z nutą kremowości w tle.
 Produkt jest bardzo wydajny odrobinka wystarczy na całą powierchnię skóry twarzy.
Konsystencja gęsta, kleista, którą łatwo się aplikuje, ale....
...długo się wchłania. Przy rozcieraniu bieli twarz pozostawiając cienki film (widać to na zdjęciu poniżej), po kilku minutach wszystko wraca do normy.
Podsumowanie:
Emma Hardie Amazing Face Natural Lift and Sculpt Hydrating and Firming Treatment moisturiser to zdecydowanie krem dla bardzo wymagającej skóry. Mam go po raz drugi....za pierwszym razem kupiłam go w mniejszej pojemności razem z popularnym balsamem do mycia buzi (jego recenzja jest Tu ) i w tamtym momencie skład obu kosmetyków był dla mojej cery zbyt bogaty co niestety powodowało zapchane pory, problemy skórne  itp. (próbowałam rozdzielić oba kosmetyki tzn. kontynuowałam uzywanie po zużyciu poprzednika - efekt podobny). Teraz jak wiecie (piałam o tym już wielokrotnie) jestem w trakcie ekstremalnej kuracji lekiem, który odpowiada za MEGA wysuszanie całego ciała, tak więc konieczne jest jej intensywne nawilżanie, aby stan skóry był w normie, dlatego postanowiłam, że to może dobry moment na ponowne wypróbowanie tego kremu (chciałam dać mu szansę w innych warunkach, kiedy moją skorę można porównac do cery suchej). Nie myliłam się... bo teraz moja twarz  jest odpowiednio potraktowana:), czyli odzywiona, elastyczna, jędrna, miękka, sprężysta. Zaraz po aplikacji kremu doświadczamy delikatnego uczucia chłodzenia / odświeżenia co na początku było dziwnym doznaniem. Po wchłonięciu kosmetyk pozostawia film ochronny (nie jest to tłusta, lepiąca czy świecąca powłka), dlatego nadal uważam, że po skończeniu mojej kuracji to nie będzie kosmetyk dla mnie . Idealnie sprawdzi się na suchej, dojrzałej i odwodnionej skórze + na cerze normalnej. Producent zapewnia, że nadaje sie dla każdej cery na dzień i na noc, jak i pod makijaż - moja opinia to stanowcze NIE! cerom mieszanym i tłustym może narobic spustoszenia . Wady?? Zapach, cena i dostępność. Mimo wszystko uważam, że skład i efekty stanowczo przemawiają na jego korzyść, dlatego warto go wypróbować  podkreślę w przypadku wymagającej (suchej, normalnej) skóry Polecam!
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

2 komentarze: