piątek, 18 października 2013

Zapach kobiety - Narcisio Rodriguez ,,For her'' - opinia/recenzja

Narcisio Rodriguez to amerykański projektant mody o kubańskich korzeniach. ,,For her'' to jego pierwszy zapach, a zarazem hołd złożony nam kobietom. Naszej sile kobiecości, wdziękowi, wrażliwości, zmysłowości - pięknu ciała i duszy.

Jego cytat: ,,To zapach dla wszystkich kobiet. To dar. To coś bardzo osobistego ode mnie, coś co chciałbym podarować wszystkim kobietom''. 
Niewątpliwie jest to jeden z moich faworytów - ocena nr 1.

Nuty zapachowe
Nuta głowy: kwiat pomarańczy, osmantus (lotos japoński)
Nuta serca: ambra, wanilia
Nuta bazy: wetiweria, szlachetne drzewo, piżmo

Flakonik jest prosty, elegancki, tajemniczy jak dla mnie idealny. Mimo, iż na początku miałam wątpliwości co do zapachu to małymi kroczkami skradł moje serce. Przekonałam się do niego, a raczej nauczyłam się wydobywać z niego to co najlepsze :) 

 Niewątpliwie jest to ,,suchy'' i odrobinę gorzki zapach, a zarazem gładki - taka aromatyczna intymna kompozycja. Fenomenalnie współgra z ciałem i naszym ph. Zdecydowanie lepiej pachnie na nas w lato na rozgrzanej skórze. W miarę upływu dnia zapach rozwija się z każdą upływającą minutą. Połączenie składników dosyć specyficzne, ale o dziwo trafione choć nieco originalne to pełne klasy. Niestety ,,For Her'' ma niewiele fanek jest dosyć trudny, dlatego przed zakupem polecam go najpierw wypróbować :)


Tak była reklamowana (woda perfumowana jest w pastelowym różowym kolorze natomiast woda toaletowa jest w czarnym flakoniku)

Czy znasz/lubisz Narcisio Rodriguez ,,For her''

Pozdrawiam

=Joy= xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz