sobota, 19 grudnia 2015

Ava - Aktywator Młodości - Kolagen Morski - Peptan Collage Peptide - opinia / recenzja

:)
Kiedy podjęłam walkę z moimi niedoskonałościami wyciagnełam najcięższe działa by powróciła harmonia na mojej skórze twarzy. Chociaz cały proces to bardzo żmudna praca wymagajaca wiele miesięcy starań to efekty sa tego warte. Oczywiście to nie jest 100% progress ...powiedziałabym, że widzę 80% poprawę . Mimo  to  uwazam, że warto próbowac nowych rzeczy by sprawdzic co nasze cera lubi i przyswaja :))
We wszystkich tych zmaganiach warto pamiętac o szczegółach tj. lifting i regeneracja. 
Kolagen morski to idealna alternatywa i naturalny składnik odmładzający skórę, bo jak wiadomo z wiekiem tracimy go coraz więcej. stad ( miedzy innymi) zaczynaja pojawiać się nam zmarszczki i zwiotczała skóra.
Peptan Collage Peptide to w 100%  hydrolizowany kolagen morski, który zawiera 18 aminokwasów potrzebnych do syntezy naturalnego kolagenu w skórze. To dzieki maleńkiej częsteczce wnika w głąb naskórka, gdzie wiaże wodę, zwiększając poziom nawilżenia dodatkowo poprawiajac jej sprężystość. 
Opakowanie to buteleczka z ciemnego szkła, które chroni produkt przed nasłonecznieniem z pipetka w formie aplikatora o pojemności 30 ml.
Konsystencja lekka żelowa, która łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania.
Podsumowanie:
Ava - Aktywator Młodości - Kolagen Morski - Peptan Collage Peptide to nie jest magiczna substancja, która rozwiąże wszystkie nasze problemy z cerą, lecz na pewno będzie cudownym nieinwazyjnym ( kojaco - regenerującym dodatkiem). Jeżeli odpowiednio dbamy o naszą cerę ( kwasy, maseczki, filtry, kremy, dobre kosmetyki kolorowe) to możemy byc pewne, że to serum z kolagenem morskim w sposób prewencyjny dodatkowo zadba o naszą skórę. Podoba mi sie w nim to, że można uzywać go na wiele sposobów - z kremem, pod makijaż, z olejkiem ( zazwyczaj mieszam go z olejkiem po wcześniejszym zastosowaniu maseczki). Po wchłonięciu cera staję się matowa, gładka i sprężysta ( nawet pod oczami). Uważam, że to dobry kosmetyk za tak niską cenę, choć szczerze przyznam ,że w przyszłości, mam ochote wypróbowac kolagen o silniejszym stężeniu niż ten oto osobnik :)

Pozdrawiam

*JOY*

4 komentarze:

  1. Fajniutki lubię taka żelowa postac kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mamwrażenie , że sa mnie inwazyjne i bardziej neutralne :)

      Usuń
  2. a na biust? Ile trzeba by stosowac aby poprawic wygalad?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero go zaczynam zobaczymy jak się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń