czwartek, 21 lipca 2016

Set Orofluido Original Hair Elixir + Orofluido eau De parfum - opinia / recenzja

:)
Przyznam, że jeżeli chodzi o olejki do włosów to jestem szczególnie wybredna...
Jak dotąd wciąż moim jedynym ulubieńcem pozostaje L'Oreal Mythic Oil, o którym pisałam Tu. Tak czy inaczej wciąż szukam godnego zamiennika - Jak myślicie czy dzisiejszy gość spełnił moje oczekiwania?? Sprawdzcie poniżej :)
Olejek Orofluido znalazłam w zestawie z perfumami o zapachu oleju. Cena była minimalnie wyzsza, więc stwierdziłam, że zaryzykuje....
.....tym bardziej, że całość zapakowana jest w estetyczne pudełko co tym samym przyczyniło się do bezpieczniejszego transportu ( zamawiałam online).
Orofluido Original Elixir nadaje włosom jedwabistości, blasku i to bez obciązania.
Przeznaczony jest do każdego typu włosów.
Jego skład m.in. zawiera olejek arganowy, olejek z korzenia papirusa i olejek lniany.
Posiada ochrone przeciwsłoneczna filtry UVA i UVB.
Producent poleca uzywac go na dwa sposoby. Na mokre włosy by łatwiej je było je rozczesać lub na suche włosy by nadać im lśniącej poświaty.
Opakowanie to szklana buteleczka z nakretka w formie aplikatora, króra mieści w sobie 50 ml. Otwór dozujacy jest dosyc duzy, ale przyznam, ze wydobywanie olejku już z dna buteleczki jest nieco irytujace.
Konsystencja dosyc gesta oleista, ale dzięki temu wydajność jest wieksza.
Perfumy Orofluido to słodka mieszanka bursztynu z wanilią - lekko orientalna, ciężka.
Podsumowanie:
Set Orofluido Original Hair Elixir + Orofluido eau de parfum to jak dla mnie prawie ideał. Niestety prawie bo oprócz tego co obiecuje producent czyli wygładzenie, nabłyszczenie, odzywienie, ułatwienie w rozczesywaniu ma nieznośny zapach. Jak dla mnie jest zbyt duszący, mdły.... Zuzyje go do końca, a perfumy oddam komuś przy okazji. Czy zakupię go Ponownie NIE! ale nie dlatego, że to zły produkt, a dlatego że zapach ma dla mnie bardzo kluczowe znaczenie a ten nie jest tym co lubię co nie znaczy, że komus innemu nie może sie spodobać :)

Jaki Wy polecacie sprawdzony olejek do włosów??

Pozdrawiam

*JOY*

8 komentarzy:

  1. Też nie lubię orientalnych perfum, a jak zapach nie pasuje, to już nic nie pasuje. Bardzo lubiłam olejek różany Schwarzkopf Professional i olejki Kerastase :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własanie Kerastase mam teraz na oku tylko jeszcze musze sie zaglebic w temat ktory najlepiej bedzie mi odpowiadal :) dzieki za sugestie Doroto K :)

      Usuń