wtorek, 27 października 2015

OOTD - jesienny flow

:)
Dzisiejszy  outfit to jesienny flow czyli  botki i cięzka skórzana torebka przełamane lekkoscia pastelowych spodni i białego topu - całkość łaczy ze soba jesienny sweter, który ma letni motyw kotwicy na plecach. Ponadto klasyczne srebrne okulary, które sprawdzaja sie przez cały rok :)
Czyzbym wciąż nie chciała przyzwyczaic się do myśli o jesieni i zblizajacej sie zimie  heheh :)
\
Co mam na sobie:
  • -sweter - All Saints
  • -koszula - River Island
  • -top - Primark
  • -spodnie - H&M
  • -buty - Whistles
  • -torebka - Chloe
  • -okulary - Ray-Ban
  • -zegarek - MK
  • - bransoletki - jak zwykle mix srebrnych


Pozdrawiam

*JOY*

2 komentarze:

  1. Oj, chyba trzeba się już pogodzić z tym, że zima za progiem. Ale ubrania w pastelowych kolorach wplecione w zimowe ocieplacze spełniają rolę rozweselaczy. Jestem na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki - fajnie że ktos czuje ten klimat :)

      Usuń