czwartek, 5 grudnia 2013

10.000 - ROZDANIE/KONKURS - nr.2 / WYNIKI !!

Hej kochani!
Dzisiaj 6-sty grudzień czy napisaliście list do Mikołaja???
…bo tak się składa, że mam da Was małe co nieco :)
Ponad 10.000 wejść  jak i dzisiejsze Mikołajki to wspaniała okazja na kolejny już 2-gi Konkurs na moim blogu:)
Tym razem również w ramach podziękowań dla Was za to, że poświęcacie odrobinę swojego czasu, aby do mnie zaglądnąć :) Buziaki :*


Zacznijmy od zasad: Musisz
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Napisać co jest Twoim ulubionym daniem/przysmakiem świątecznym 
3.  Zostawić w komentarzu adres email ( odezwę sie do wygranej osoby )

Powinno to wyglądać tak:
1. Obserwuje blog jako:.......
2. Odp ……..
3. Adres email:.......
Dodatkowe informacje:
  • - rozdanie trwa od dzisiaj do 06/01/2014
  • - blogi, które istnieją tylko dla rozdań nie będą brane pod uwagę w przyszłych konkursach ( próby oszustwa dyskwalifikują z udziału w konkursie )
  • - konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z póżn. zm. )
Nagroda nr. 1 !!!
*PRIMARK -kosmetyczka,  *MUA -2 lakiery do paznokci (Koala Bear, Strawberry Crush), *YC - tarta do kominka (Snow in Love),  *VICHY -Idealia (3 próbki po 3ml)  *YVES ROCHER - krem do rąk (kakao & pomarańcza), *PRIMARK - naszyjnik,  *MeMeMe - tint (do ust i policzków),  *MUA - szminka (Pouty Pink),  *H&M - eyeliner (Blue),  *BENEFIT - błyszczyk (Hoola),  *MUA - Shimmer kisses, *MUA -róż do policzków w kremie (Lush)
+
zimowy gadget
* PRIMARK - mini termofor do dłoni
(w środku jest metalowa blaszka, którą należy przełamać - konsystencja zmienia się z płynnej na stałą i oddaje ciepło na kilkanaście minut)
+
Niespodzianka!!
Nagroda nr.2!!
Moi drodzy ponieważ jest już Was cała okrąglutka 100-tka Yeeee… :), która jest dla mnie wspaniałym prezentem na zakończenie tego roku to postanowiłam, że i ja powinnam Was jeszcze zaskoczyć, dlatego do KONKURSU dołączam kolejna nagrodę dla 2-giej wygranej osoby:) buziaki :*
 *Primark - naszynik(ten sam co w nagrodzie pierwszej tylko w kolorze srebra), *Wilkinson - maszynka do golenia (bez użycia pianki), *Primark - lakiery do paznokci, *Primark - termoforek ( ten sam co w nagrodzie pierwszej)
(toppery z bliska)
+
świąteczny gadget
*Primark - muffinka zrobiona z 30 gumek do włosów.

Wyniki Konkursu!!!!
Ponieważ smakowitych odpowiedzi było tak dużo, że nie byłam w stanie wybrać spośród wszystkich tylko dwóch odpowiedzi postawiłam na los...
 
…i poprzez tradycyjne losowanie wybrałam dwie wygrane osoby :)
Nagrodę nr.1 otrzymuje:
 Nagrodę nr. 2 otrzymuje:

Serdecznie Gratuluje i w tym momencie piszę do Was maila dziewczyny po adres wysyłki :)
Reszcie osób dziękuje za wzięcie udziału w Konkursie i  nie martwcie się już niedługo kolejne rozdanie :)

Pozdrawiam i serdecznie ZAPRASZAM!

=Joy=xoxo

83 komentarze:

  1. Prezentu mikołajowego nie dostałam, więc spróbuje szczęścia tutaj:)
    1. obserwuje anula
    2. Na wigilie to ja czekam cały rok gdyż uwielbiam pierożki z kapustą i grzybami, tort makowy i tradycyjnego karpika:)
    3. kuchniapachnacabzem@onet.pl
    Pozdrawiam i życzę następnych 10 000!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuje blog jako: Jola Z
    2. Trudne pytanie, gdyż szczerze mówiąc wszystko z potraw wigilijnych uwielbiam:D Ale jeżeli miałabym wybrać jedno danie to jest to zdecydowanie karp w panierce smażony na masełku-pychotka! I smakuje tylko w święta:)
    3. Adres email: jolantazah@gmail.com

    Dużo prezentów od Mikołaja:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w twoim konkursie ;) czemu nie;)

    1. Obserwuję jako: Kasia
    2. Moim ulubionym przysmakiem świątecznym są Makiełki :) Nie każdy wie co to takiego, a więc wyjaśniam:p jest to makaron wymieszany z makiem, miodem, migdałami i rodzynkami (masą do zawijanego makowca) :)
    3. adres: kasia.b11910@gmail.com

    Pozdrawiam Fashion-Crown ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako Minyoung.
    2. Trudno odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie. W mojej rodzinie bardzo ważna jest tradycja przygotowywania potraw samemu z wielką dokładnością i precyzją, by każda z nich miała jak najlepszy smak. Jedną z najbardziej cenionych potraw przeze mnie są pierogi z kapustą i grzybami, ich zharmonizowany, lekko kwaśny smak jest wręcz rewelacyjny! Również moja mama co roku przygotowuje zupę grzybową (choć może to dziwić, gdyż nie u wszystkich ta zupa występuje), delikatną, lecz sytą. Jest ona jedyna w swoim rodzaju, grzybowy aromat sprawia, że miałoby się ochotę rzucić na tę potrawę. I tak, to właśnie ta zupa najbardziej przypomina mi święta, wspólne przesiadywanie przy stole, kolędowanie i rozpakowywanie prezentów. To ona będzie moim faworytem do końca mojego życia, bo choć stanowi proste danie, dla mnie ma wielkie, wręcz sentymentalne znaczenie :))
    3. E-mail: ilonka7133@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuje blog jako:. Cukierkowa
    2. Odp. Moja ulubiona potrawa świąteczna to coś w rodzaju śląskiego puddingu czyli moczka ;D Jest przygotowywana z piernika, bakalii i miodu <3
    3. Adres email: paznokciewchmurach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję blog jako Trexis Rimmon.
    2. Moja ulubiona potrawa świąteczna to ta gotowana ryba.. u mnie w domu z powodów zdrowotnych nie jemy ryby smażonej, więc jest gotowana. Nigdy też nie jest to karp. To jest dla mnie najlepiej kojarząca się ze świętami potrawa :)
    3. Mój e-mail nemi666montoya@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuje blog jako: Paulina Kamińska
    2. Odp: moim ulubionym przysmakiem świątecznym są słodkie racuchy ala pączki, które moja ciocia smaży tuż przed Wigilią :)
    3. Adres email: kotwpaski@onet.eu

    Niestety mimo tego, że byłam grzeczna Mikołaj mnie nie odwiedził :(

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuje blog jako: fashionchasers
    2. Odp: Moją ulubioną potrawą ? Dosyć trudne pytanie, jakoś tak się składa, że nie przepadam za większością , ale jak już trzeba wybrać to ryba po grecku , dzięki połączeniu ryby i marchewki wmawiam sobie, że jest to całkiem zdrowe !!
    3. Adres email: fashionchasers146@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Ewa TK
    odp: Moja ulubiona potrawa świąteczna? Nawet obudzona przez sen powiem jedno: KARP czekam na to danie dosłownie cały rok. Można powiedzieć, że wcześniej go nie jadam a jeśli już to nie smakuję mi tak jak w Wigilijną kolację. Od niego zaczynam swoją ucztę świąteczną. Ojjj aż mi zapachniało :) Mniam... zgłodniałam... :)
    adres mail : ewa.twardowska@interia.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję blog jako: ma ra
    2. Odp: Odpowiedź jest prosta - PIEROGI!!! Za ich cudowny smak i przybrunaconą na patelni skórkę...hmmm pyszota!
    3. Adres email: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie dziekuje za komplement i odwiedziny. Zrobilo mi sie naprawde bardzo milo :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuje blog jako:Jusia
    2. Odp : Moim ulubionym daniem świątecznym jest bigos. Uwielbiam się nim zajadać. Przykładam raz, drugi , trzeci - ważę się. No cóż, właśnie za to kocham święta, za niepowtrzalany bigos !!
    3. Adres email: atmwka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuje blog jako: Taml
    2. Odp: Moim ulubionym daniem świątecznym były uszka z czerwonym barszczem mojej babcia, niestety już w tym roku ich nie będzie.. Mogłam jeść je garściami! A z racji, że uszek nie będzie to pozostaje przepyszny orzechowiec mamusi!! aaaa nie mogę się doczekać :)
    3. Adres email: taml@o2.pl


    dzięki za info o konkursie, świetny blog :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuje blog jako: Anna
    2. Jestem pierogoholikiem więc jadła bym pierogi z kapustą i grzybami na święta wiadrami
    3. Adres email: anna.b.lempkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuje blog jako: jagoo-peppermint
    2. Odp: Moim ulubionym daniem świątecznym są pierogi z kapustą i grzybami! Uwieeelbiam ♥ zalane gorącym, świątecznym barszczem czerwonym.. to coś wspaniałegooo! Jeszcze 17 dni i będę się nimi zajadać ♥
    3. Adres email: jagoo.peppermint@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne nagrody! Dziękuję za zaproszenie, jednak nie skorzystam, bo niedawno przerzuciłam się na "naturę". Pozostałym życzę powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuje blog jako: mentoska
    2. Odp:
    Moją ulubioną świąteczną potrawą jest... otwieranie prezentów :D Niby to nic wielkiego, ale moi bliscy wiedzą, że jestem kosmetykoholiczką i zawsze dostaję coś, co idealnie trafia w moje gusta. A z racji, że jestem gadżeciarą, najbardziej podobają mi się te prezenty, które są starannie, ładnie zapakowane. Tym bardziej, że przed świętami mam urodziny - prezenty na święta są podwójne :D
    3. Adres email: justynamietus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuje blog jako: Roksia
    2. Odp Moim ulubionym przysmakiem jest makowiec robiony przez babcie. Nie ma nic lepszego! :)
    3. Adres email: roksi426@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. + banerek na moim blogu: http://kwiatowamodazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuje blog jako: BlondeChemist
    2. Odp: Moim ulubionym daniem wigilijnym są pierogi z kapustą i grzybami polane sosem grzybowym. Inne potrawy mogłyby nie istnieć :)
    3. Adres email: kornelia.kowalska2011@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuje blog jako: Martyna9476
    2. Odp: Mój ulubiony przysmak świąteczny to piernik. Na co dzień nie mogę jeść słodyczy więc to chyba główny powód, a dodatkowo kto nie lubi piernika? :)
    3. Adres email: Martyna9476@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuje blog jako:Katarzyna Wierzba
    2. Odp Moją ulubioną świąteczną potrawą jest ryba po grecku,którą przygotowuje moja mama.Cały rok na nia czekam z utęknieniem :)
    3. Adres email:kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuje blog jako: lu ciam
    2. Odp Moją ulubioną potrawą świąteczną są mrożone rogaliki ze świąteczną nutą. Uwielbiam wszystko co jest słodkie a te danie choć z pozoru może wydawać się łatwe i banalne potrafi zaskoczyć smakiem i wyglądem :) Już na sam wygląd nie można się powstrzymać by spróbować. Moim głównym grzechem jest to że do 1 dnia Świąt rogaliki znikają i wszyscy mają do mnie pretensje :):D
    3. Adres email: luciam@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuje blog jako: UpitaKubisiemx3
    2. Moją ulubioną potrawą wigilijną są pierogi z kapustą. Dlatego iż od zawsze pamiętam jak wraz z babcią i dziadkiem całe dnie je lepiliśmy bo na naszym stole wigilijnym pojawili się pierogi prosto z serducha. ZAwsze przy tym było dużo zabawy a smak również pyszny :) takie potrawy przygotowywane prosto z serca są bardzo smaczne :).
    3. Adres email: upitakubusemx3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuje blog jako:....... Rincewind99
    2. Odp …….. Moja ulubiona potrawa to barszcz z uszkami, a raczej same uszka ;-) Uwielbiam je, pod warunkiem że są domowe. Mogę na nie czekać cały rok!
    3. Adres email: rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Obserwuję blog jako: Ksenia Bednarz
    2.Moja ulubiona świąteczna potrawa to strucla makowa z dużą ilością bakalii i barszcz z uszkami, który robi moja mama, inny nie wchodzi w grę.
    3.Adres email to: marcel1978.78@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuje blog jako: kosmetycznapasjaa
    2. Odp: Moją ulubioną potrawą świąteczną jest zupa grzybowa, u nas jets zawsze zamiast barszczu na naturalnym wywarze z grzybków, pachnie nia dosłownie od rana, i zawszę się śmieje że jest to zupa mega rodzinna bo każdy z nas chodzi na grzyby i ma w niej swój wkład:)
    3. Adres email: moniapyrkos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuje blog jako: dorothxy
    2. Odp: Uwielbiam i smakują mi tylko w święta - Moje 3 the beściaki 1. Makiełki - mak z miodem i bakaliami oraz własnej roboty makaronem, 2.Groch z kapustą i suszonymi grzybkami, oraz 3. Ryba po grecku = moje pyszności
    3. Adres email: cosdladuszyidlaciala@wp.pl
    banerek też na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuje blog jako: Alexzus
    2. Odp: zawsze nie mogłam doczekać się uszek z barszczem albo ryby. Ostatnio zaczęłam mieć wigilię u drugiej babci, już od 3 lat - i ubóstwiam wręcz łazanki! Niezależnie od poziomu zapchania, potrafiłabym jeszcze wcisnąć w siebie miskę łazanek z kapustą i grzybami (normalne wersje są jeszcze z kiełbasą czy szynką, ale w wigilię nie jemy mięsa). Jestem tak 'dziwna', że szczególnie lubię posklejane ze sobą makarony łazankowe, bo wtedy jest co gryźć, a z dokładnie zmieszaną razem kapustą danie zyskuje ulubiony smak. Makarony łazanki są jeszcze w grzybowej, też wigiliowa potrawa :) Pychota!
    3. Adres email: lolalexz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuje blog jako: Patrycja Miczek
    2. Odp:

    Gdy czas Świąt nadchodzi
    Każdy w domu się głodzi.
    By w wigilijny wieczór zasiąść przy stole
    I smakować uszka w barszczu –domowe.
    Które wraz z Mamą szykuję w ogromnej ilości,
    Aby zadowolić wszystkich gości.
    Bo cała rodzina kocha je jeść,
    Nawet malutki i słodki Grześ.
    W tym także zajadam się nimi i ja,
    Gdyż je uwielbiam, no to ba!

    3. Adres email: cosmetics.reccomending@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję jako: inika
    2. Moją ulubioną potrawą świąteczną jest barszcz z uszkami zwłaszcza z takimi, które sama ulepię :D
    3. e-mail: inika.inika.inika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuje blog jako: Marta Cholewa
    2. barszczyk z uszkami :)
    3. Adres email: marta_cholewa@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuje blog jako: Banshee Madness
    2. Odp. Uwielbiam słodkości, dlatego moimi ulubionym przysmakiem świątecznym jest pyszny makowiec z bakaliami w wykonaniu mojej mamy :) Cały rok czekam na to ciasto :)
    3. Adres email: banshee.89.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.obserwuje jako sowka81
    2. moja ulubiona potrawa to pierogi z suszonymi śliwkami
    3.aga.sowka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuje blog jako:.......Megi
    2. Odp ……..Hmmm ze względu że uwielbiam kapustę we wszystkich możliwych kombinacji dlatego pierogi z kapustą to mój numer 1 :)
    3. Adres email:.......fresalina@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuje blog jako:.......kinia...
    2. Odp ……..ulubioną potrawą są oczywiście pierogi z kapustą ♥
    3. Adres email:.......kiniaj1999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako: Puderniczka blog
    2. Krokiety z grzybami, barszczyk :*
    3. email: puderniczka.blog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuje blog jako: Tiffany Blue
    2. Odpowiedź: Święta to jedyny czas kiedy mogę zjeść najwspanialszy piernik mojej mamy! Robi go już miesiąc wcześniej z dużą ilością przypraw korzennych i tartą skórką pomarańczy! Zawija go w folie i przetrzymuje w zimnym i ciemnym miejscu aby doszedł, nabrał smaku i skruszał. Dzień przed Wigilią wyciąga go i pachnie nim w całym domu! Przekłada go domową marmoladą z dzikiej róży! Mniam! Już nie mogę się doczekać!
    3. Adres email: tiffanyblueblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję blog jako: Marzena P.
    2. Odpowiedź: Uwielbiam kapustę z grzybkami. Oczywiście jesienią sama zbieram prawdziwki i podgrzybki w lesie, suszę je a później dodaję do kapusty :) Nazbierane grzybki są tak aromatyczne, że przez całe święta, czuć je w całym domu :)
    3. E-mail: marzena84p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. obserwuję jako - kolorowy kołowrotek
    2. ze wszystkich świątecznych pyszności najbardziej smakują mi zawsze paszteciki z pieczarkami mojej mamy :) a poza nimi to chyba wszystkie dania, najsmaczniejsze są oczywiście te, które przyrządzamy wspólnie XD
    3. furianka999@gmail.com

    :P

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuje blog jako: LadyMakda
    2. Odp: Mój ulubiony świąteczny przysmak to makówki. Mak z bakaliami i bułką moczoną w mleku to coś, przy czym się rozpływam. U mnie w domu zawsze robi to babcia i wychodzi jej to znakomicie! Zawsze mam wrażenie, że mogła bym to jeść bez przerwy, ale tak dobrze smakuje niestety tylko w wigilię ;)
    3. Adres email: ladymakda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję jako:Sandra Panicz
    2. Moim daniem numerem jeden jest prawdziwy tradycyjny a zaraz wyjątkowy barszcz czerwony rozpływającymi w buzi uszkami zrobiony przez moją mamusie która robi najlepszy , najpyszniejszy barszcz na świecie .Nie wiem jak ona to robi ale jest dla mnie Masterchef Kocham moja czarodziejka
    3. adres :sandra.panicz@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Mikołaj niestety o mnie zapomniał w tym roku :(

    1. Cbserwuję jako : Monika.G.
    2. Odpowiedż :
    Moim ulubionym daniem Świątecznym jest Barszcz Czerwony z uszkami . Barszcz wiadomo w roku się gotuje, ale wigilijny jest inny , jest czysty , smaczny a do tego te pyszne małe uszka z grzybkami uwielbiam :*
    Pozatym strasznie lubię jako przysmak karpia , i mimo że mieszkam na Warmii - Mazurach , które słyną z jezior i ryb , sama posiadam swoje rybki w przydomowym stawie , ale ten karp Świąteczny smakuje inaczej niż ten jedzony cały rok . Wszystkie potrawy Świąteczne są pyszne i już nie mogę się doczekać objadania :D
    3. Adres e-mail : stylizacjapaznokci84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuje blog jako: Asia S (obserwuję również przez Google+)
    2. Odp : Moim ulubionym przysmakiem świątecznym są pierogi z kapustą i grzybami ;) Zawsze w czasie Świąt smakują mi najlepiej ;) Jest u nas taka tradycja, że zawsze w jednego pieroga jest wsadzony pieniążek (najczęściej 50gr) Ktoś kto na takiego pieroga trafi ma go schować tak, aby nikt nic nie widział. Kiedy wszystkie pierogi znikną z talerzy wtedy ta osoba się ujawnia z pieniążkiem ;D Uwielbiam ten moment! Zawsze jest dużo śmiechu i w ogóle taka wspaniała atmosfera się robi ;) Podobno kto znajdzie tego pieniążka w pierogu będzie bogaty przez cały rok :D hehe :D
    3. Adres email: asia0220@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Obserwuje blog jako: glammadame1990
    2. Odp. Moim ulubionym przysmakiem jest: rybka z ziemniakami i kapustą zasmażaną mmmm. uwielbiam szczególnie, że rybą jaką jem nie jest tradycyjny karp ( za nim nie przapadam :P ) a ryba o nawzie MIRUNA - poznałam ją tego lata i szczerze pokochałam za co ? brak ości, smak prawdziwej ryby, w filetach jest mięso a nie jak zazwyczaj połowa to woda :P jeżeli lubisz takie ryby szczerze polecam :) także w tym roku to będzie MÓJ HIT ;)
    3. Adres email: ewaa_13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuje blog jako: Rosa Nigris
    2. Odp.: nie umiem wybrać między pierogami z kapustą i grzybami, a barszczem z uszkami ^^
    3. Adres email: rosanigris@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję jako: xkeylimex
    2. Odpowiedź: Moim ulubionym świątecznym przysmakiem jest coś, co nazywa się makagigi - ciastka z masy karmelowej, maku, miodu, z odrobiną orzechów. Jest to potrawa (a może raczej dodatek) serwowana w mojej rodzinie dopiero od kilku lat, jednak szybko nabrała status "kultowej". Dlaczego tak bardzo ją lubię? Choć nie przepadam za makiem, w połączeniu z karmelem i miodem staje się naprawdę pyszny. Nie o smak tu jednak chodzi. Głównym powodem mojej sympatii jest niesamowita wesołość, jaka ogarnia wszystkich gości świątecznych, kiedy podawane są makagigi. Ze względu na dużą zawartość karmelu i miodu, ciastka te są okropnie lepkie, bardziej nawet niż krówki (znane jako "wyciągacze plomb" :P). Goście uwielbiają smak tych ciastek, ale by je pogryźć, muszą długo i cierpliwie poruszać szczękami, co przypomina trochę widok pasących się krów na łące pełnej soczystej trawy xD Wszyscy nawzajem śmieją się z siebie. Makagigi są nie tylko smaczne, ale też idealnie poprawiają świąteczny nastrój i pozwalają nabrać dystansu do podniosłej, świątecznej atmosfery, zrelaksować się trochę po uroczystych chwilach i odetchnąć po zjedzeniu dwunastu obfitych potraw ;) Właśnie ze względu na to, że wywołują u każdego uśmiech, są moim ulubionym przysmakiem świątecznym.
    3. Adres email: kaylime@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję za zaproszenie, jednak nie skorzystam:) Nie mam szczęścia w jakichkolwiek grach , ale trzymam kciuki za pozostałych :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuje jako Clauditte W.
    2. Zdecydowanie Mamałya mimo tego, że swoim wyglądem i konsystencją nie zachęca do jedzenia to jak się dorwę to jem do oporu :)
    Nie wiem jak u Was ale u mnie dziadkowie zawsze robili na święta flaczki ale takie na zasmażce- dziadkow juz nie mam :( wiec smak pozostał w pamięci i kubkach smakowych.
    3. clauditte90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuje blog jako: pomalujmipokoj
    2. Odp : Moją uluboną potrawą jest barszcz z uszkami - robiony przez moją mamę :)
    3. Adres email: pomalujmipokoj@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 1). Obserwuję blog jako: CzujęMiętę
    2). Odp: Zdecydowanie jest to kutia przygotowywana przez moją mamę. Jest słodka, niesamowicie komponuje się z bakaliami, a zapach jaki unosi się w kuchni podczas przygotowywania jest niepowtarzalny i zdecydowanie świąteczny ! Uwielbiam.
    3). czuje.miete.92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Obserwuje blog jako: goodtotry.ann
    2. Odp: NA nic nie czekam bardziej niż na aromat cudownej, delikatnej zupy grzybowej. Zapach unoszący się po domu jest wtedy zniewalający. Zawsze przygotowywała ją moja mama, a teraz pierwszy raz zrobię sama, bo spędzam święta daleko od domu. Mam nadzieję, że odtworzę ją podobnie i zapewni mi atmosferę jak w rodzinnym domu.
    3. Adres email: goodtotry.ann@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję blog jako: waniliowa pistacja
    2. Odp: Wigilia kojarzy mi się głównie z uszkami nadzianymi po brzegi kapustą i grzybami dlatego to jest moja ulubiona świąteczna potrawa:) Obok uszek na pierwszym miejscu znajduje się również barszcz grzybowy, który pojawia się w moim rodzinnym domu co święta - bez tej zupy nie wyobrażam sobie wigilii, uwielbiam ten aromatyczny zapach grzybów (które oczywiście zbieraliśmy całą rodziną kilka miesięcy wcześniej) unoszący się po mieszkaniu podczas świątecznych przygotowań.
    3. Adres email: agamyr88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuje blog jako : Gotowanie i pieczenie - I love it
    2. Odp. Kocham wszystkie świąteczne dania od pierogów i krokietów z kapustą i grzybami, żuru grzybnego do świątecznego sernika i makowca :)
    3. Adres email: l.m.justyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuje blog jako: deedee_1
    2. Odp: Moja ulubiona świąteczną potrawą są krokiety z kapusta i grzybami. Po prostu to uwielbiam- aromatyczne grzybki, dobrze przyprawiona i bardzo kwaśna kapusta, a to wszystko zawinięte w cieniutki naleśnik. Już nie mogę się doczekać :)
    3. Adres email: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Obserwuje blog jako:Julka
    2. Odp Makowiec ;d
    3. jula_1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuje blog jako:Naughty Girl
    2. Odp: hmmm.. barszcz biały z grzybami. mniam!
    3. Adres email:naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuje blog jako: moooni-que
    2. Odp. Ja najbardziej lubię naleśniki z kapustą i sosem grzybowym, mmm coś pysznego!!! :-)
    3. Adres email: mon92@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuje blog jako: Patrycja Kupniewska
    2. Odp: Moja ulubiona świąteczne danie to ryba po grecku. :D
    3. Adres email: patrycjakupniewska@gazeta.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuje blog jako: zaczarowanaa
    2. Odp Najbardziej lubię barszcz z uszkami :)
    3. Adres email: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    + Banner - www.me-and-my-passions.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuje blog jako: Camille
    2. Odp: Moim ulubionym daniem świątecznym jest barszcz z uszkami i ryba po grecku :)
    3. Adres email: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Obserwuje blog jako: Kropka
    2. Odp. Ciężko mi wybrać między wszystkimi pysznościami. Pierwsza myśl - pierogi. Ale jem je również poza świętami, więc chyba wybiorę mandarynki. Wiem, że nie jest to danie, ale szalenie je lubię! Mogłabym je jeść non stop ;)
    3. Adres email: Boniecka31@interia.pl
    Baner : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuje blog jako: Milena M
    2. Odp Moim ulubionym daniem są pierogi, ale nie takie zwykłe. Moja mama robi raz do roku pierogi z grzybami, farsz składa się z samych prawdziwków (pyszności)
    3. Adres email: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuje blog jako: anioleek89
    2. Odp: Moim ulubionym daniem są pierożki. Uwielbiam je, ale w Wigilię smakują najlepiej ;) Ponadto kapusta z grochem w połączeniu ze smażoną rybką smakuje wybornie ;)
    3. Adres email: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuje blog jako: frau
    2. Odp a ja najbardziej uwielbiam kogutki - czyli drożdżowe kuleczki z makiem na słodko :) robi się je tylko na święta i smakują przepysznie :)
    3. Adres email: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuje blog jako: Magnitudoa
    2. Odp: Pischinger- wafle przekładane czekoladową masą, z dodatkiem przypraw świetnie pasuje do pierniczków :)
    3. Adres email: magnitudoa@gmail.com
    + baner http://mini-miniaturki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. 1.Obserwuję blog jako: Patrycja B.
    2.Odp: Moim ulubionym daniem świątecznym jest kutia.
    U mnie w domu jest jedną z 12 potraw tradycyjnie wchodzących w skład wieczerzy wigilijnej. Potrawa ze wschodu, skąd pochodzą moi pradziadkowie.
    Składa się z : odpowiednio przygotowanej pszenicy, maku, miodu, rodzynek, fig, suszonych moreli, posiekanych orzechów, kandyzowanej skórki pomarańczowej, kawałków pomarańczy z miąszem.
    Taka słodka mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuje blog jako: fuggitivo
    2. Odp: bezapelacyjnie pierogi z kapusta i grzybami mojej babci!!!:)
    3. Adres email: magdus1171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Obserwuje blog jako: Ciekawska Beti
    2. Odp.

    ZAGADKA: Danie nie tylko wigilijne, ale i wielkanocne, podawane najczęściej z jajkiem albo grzybami (suszonymi), kolor tego dania to różne odcienie szarości, smak? Taki, który każdy pokocha, konsystencja? to jest właściwie zupa…
    Mowa o ŻURKU!
    Olaboga, Matko droga, Świąt nie przeżyję gdy żurku się nie napiję, musi być na świątecznym stole, w innych potraw kole, musi swym smakiem magię Świąt akcentować, by wszyscy chcieli go próbować. Dajcie mi żurku na Święta, a na pewno nie będę nadęta – posmakuję go na Wigilii pędem i zanucę wnet kolędę. Tylko z grzybami obowiązkowo! By było bardziej kolorowo! Potrawa to luksusowa, nie jest w pięć minut gotowa, na zakwasie mojej mamy robiony, aromatycznie przyprawiony, Święta bez niego są bez charakteru magicznego. Żurku bądź ze mną w ten dzień uroczysty! Zawsze mi wychodzisz zajebisty ;)

    Żurku! Potrawo moja! Ty jesteś jak zdrowie
    Ile cię trzeba cenić ten tylko się dowie kto wybrał w Wigilię barszcz…
    Dziś smak twój w całej ozdobie
    Widzę i opisuję, bo tęsknię po tobie
    Żurku, co tradycji bronisz corocznej
    I podtrzymujesz magię Świąt, Ty co
    mieścisz w sobie odżywcze składniki, które nam dajesz
    Tak mnie wyratować teraz możesz
    Gdy od tłustego boczku pod twoją opiekę
    Znów zasmakuję tej konsystencji wyjątkowej
    A ty nie zwiększysz wagi mojej!

    Żurek to danie, które wykonujemy z moją mamą jako pierwsze w przygotowaniach świątecznych potraw, drugiego i trzeciego dnia smakuje nawet lepiej, ma więc coś wspólnego z winem – im starszy, tym lepszy. Ja jestem pewna jednego – on nigdy mi się nie znudzi, każdego roku przy stole, w gronie rodziny smakuje tak samo – cudownie, choć to taka niepozorna, skromna potrawa!

    3. Adres email: blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Obserwuje jako: Monika Bednarczyk
    2. Odp: Moim ulubionym daniem są smażone drożdżowe pierogi z kapustą i grzybami. W moim domu przygotowujemy je od czasów prababci więc jest to dość długa tradycja a przy okazji bardzo smaczna tradycja.
    3. E-mail: kosmetyczka06@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuje blog jako: Kasia
    2. Odp.: Kiedy przeczytałam pytanie konkursowe, od razu w mojej głowie pojawiła się myśl - PIEROGI! Nie wyobrażam sobie świąt bez pierogów z grzybami. Podczas świątecznych przygotowań zawsze ze smutkiem stwierdzam, że mama przygotowała ich za mało i proszę o kolejną porcję. Jej wyroby są jedyne w swoim rodzaju - najpyszniejsze i przypominające mi Wigilie z czasów, gdy byłam dzieckiem.
    3. Adres email: womansworld92@gmail.com

    Całuję gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuje blog jako: Zareklamowana Paula
    2. Odp : Moim ulubionym świątecznym przysmakiem jest kaczka pieczona. Jako prawdziwy mięsożerca o zerowej grupie krwi nie znoszę wigilijnych (bezmięsnych) potraw :( Po prostu uwielbiam mięsko w każdej postaci, a moim najwspanialszym daniem jest kaczka pieczona w moim własnym wydaniu, w specjalnej marynacie, pieczona w rękawie, na chrupiąco :)
    3. Adres email: lovely-paula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuje blog jako: nika88
    2. Odp: Ja to chyba najbardziej lubię pierogi z kapustą. U mnie w domu robi się je tylko na Święta Bożego Narodzenia, więc naprawdę ogromnie mi smakują :)
    3. Adres email: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Obserwuje blog jako: Pamircia
    2. Odp Najlepsze są krokiety z pieczarkami mojej teściowej. Biją na głowę wszystkie inne dania. Nie wiem jak ona robi, że są takie pyszne, ale mogłabym je jeść i jeść :)
    3. Adres email: pamircia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. Obserwuje blog jako: Anna Modzelewska
    2. Odp: Uwielbiam Karpia w sosie greckim oraz kutię :) A ze smakołyków wigilijnych makowca z bakaliami oraz marcepana - pod każdą postacią :))
    3. Adres email: mloda-ania@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. 1. Obserwuje blog jako:....... Sabii
    2. Odp …….. Barszczyk (z torebki;) ) z uszkami:) czyli ciasto jak na pierogi przerobione na uszka i wypełnione farszem grzybowym:)
    3. Adres email:isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. 1. Obserwuje blog jako: Nely
    2. Odp Ciężko wybrać jedną uwielbiam dosłownie wszystkie potrawy wigilijne dlatego podaję kilka: słodka kapusta z grzybami mojej babci oraz jej przepyszne racuchy które w większości zjadamy jeszcze przed wigilią ;) ryba po grecku bez której nie może się obejść żadna wigilia, kompot z suszu własnej roboty który jest o niebo lepszy od tego kupionego, sernik i kutia która zawsze zostaje do sylwestra i Nowego Roku wtedy jest jeszcze lepsza :)
    3. Adres email: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne nagrody,chociaż w tej kolejce to naprawdę trzeba mieć szanse,żeby wygrać :c
    No ale cóż,podobno marzenia sie spełniają :)
    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Weronika Bednarz
    Wszystkie potrawy wigilijne są pyszne.Ale gdybym miała wybrać jeden to wybrałabym pyszny barszczyk czerwony z uszkami.Co roku pomagałam babci w robieniu go,w tym roku jednak było inaczej.... :c Zawsze wiernie czuwałam i pomagałam babci zrobić wszystko dokładnie,oczywiście wszystko ręcznie,nie kupione.W dzisiejszych czasach wszyscy idą na łatwiznę.Wszystko idzie kupić gotowe,i to po naprawdę niskiej cenie.U nas w domu zawsze staramy sie wszystko robić ręcznie.Sprawia nam to dużo przyjemności i spędzamy czas z rodziną.Wybrałam tę potrawę zapewne dlatego,że w całym roku nie mogę jej kupić i zjeść,ani nawet zrobić.Każdą inną potrawę można zrobić na przykład krokiety.Barszczu jednak nie.Barszcze jest specjalnie przeznaczony na ten jeden dzień w roku.I zawsze z niecierpliwością czekam,aż go wreszcie spróbuję <333
    W tym roku uszka musiały być kupowane.Nie udało mi sie zrobić ich,a babcia niestety nie mogła i zapewne już nigdy nie będzie mogła ...
    Email muffinka2211@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuje blog jako: Anita B.

    2. Moim ulubionym wigilijnym daniem jest niewątpliwie kutia. Pszenica z makiem, miodem i bakaliami w grudniu smakuje wyśmienicie. Przepis na ten deser dziadkowie od strony mamy przywieźli z kresów wschodnich, konkretnie ze Lwowa. To jedna z tych potraw, która niewątpliwie łączy pokolenia, więc jest wartością samą w sobie. Kolejnym wigilijnym daniem, które uwielbiam są gołąbki z ziemniakami w sosie grzybowym. I choć nie jest to potrawa, którą robimy tylko i wyłącznie z okazji świąt, również bardzo ją lubię :)

    3. Adres email: anitabarbara35@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. Obserwuje blog jako: kwiatowa isaura
    2. Odp Lukrowane pierniczki - jest tyle uciechy przy ich dekorowaniu, a jeszcze więcej przy jedzeniu!
    3. Adres email: zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. 1. Obserwuje blog jako: Kamila D
    2. Odp Pierniczki! Choć nie są najśliczniejsze to smakują niesamowicie a to dzięki temu, że wszyscy razem je robimy a po wypieczeniu siadamy razem przy herbatce i rozmawiając, śmiejąc i wygłupiając wspólnie je przyozdabiamy a część z nich zawieszamy na choince. Słodkości dodaje im to w jakiej atmosferze powstają ;)
    3. Adres email:kambreeze@wp.pl
    4. Wstawiłam też informację o konkursie na blogu (tj. kambreeze.blog.onet.pl) zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Are you having a problem with hair loss? skin plus clinic is one of the Hair transplant in Pakistan for men and women . Call for free consultation related to damaged hair or hair fall. 03334309999

    OdpowiedzUsuń