środa, 13 lipca 2016

OOTD - Sexy Boho dress :)

Cześć kociaki :)
Już dawno nie wstawiałam żadnych stylizacji i przyznam, że to Shein przekonało mnie bym sie troszkę zmotywowała i zrobiła outfit z sukienka z ich asortymentu. 
Tak, więc wybrałam coś typowo dziewczęcego w stylu boho, bo lubie ten eklektyczny klimat, który łaczy w sobie elementy hipisowskie z cygańską bohemą :)
Jeżeli chodzi o rozmiarówkę to polecam wybrać mniejszy rozmiar niz zazwyczaj wybieramy. Ja zamówiłam rozmiar M, który spokojnie mogłby być rozmiarem XL. Przyznam, że musiałam się troszkę pogimnastykować by dopasować strój do mojej sylwetki :) Tak czy inaczej uwazam że sukienka jest niezwykle sensualna :)
Co mam na sobie:
  • -sukienka - Shein ( link do sklepu Tu )
  • -buty - no name
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych
  • lawendowy wianek - made by me :)


Pozdrawiam

*JOY*

4 komentarze: