poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zapach kobiety - Lancome Hypnose - opinia/recenzja

Hej kochani!
Każda z nas ma słabość do ,,czegoś'' czy są to torebki, czy buty, czy coś innego my kobiety uwielbiamy piękne przedmioty. Ostatnio zastanawiałam się co ja mogę określić mianem mojej ,,wisienki na torcie'' czyli czym jest to ,,coś'' dla mnie. Po wielu przemyśleniach doszłam do wniosku, że lubię buty, torebki, biżuterię, ale największą słabość mam do zapachów. Perfumy są moim rajem, dobór ich charakteryzuje w jakiś sposób naszą osobę, troszkę nasz charakter, ale też zdarza się, że zapach przypomina nam jakieś wydarzenie lub osobę. 

Postanowiłam podzielić się z Wami moimi preferencjami zapachowymi i co jakiś czas mam zamiar dodawać post z inną perfumą i ocenić ją od 1-5 gdzie 1 jest moją esencją, a 5 to zapach, który napewno więcej u mnie nie zagości. Pierwszym moim ukochanym zapachem jest Lancome Hypnose - ocena nr. 1.
Nuty Zapachowe:
  • Nuta głowy: passiflora
  • Nuta serca: jaśminek wielkolistny, nuty słoneczne
  • Nuta bazowa: wanilia, wetiwer

Niewątpliwie jest to zapach orientalno - drzewny jednak w wyrafinowanej tajemniczej formie. Na wstępie wyczuwamy coś delikatnego, egzotycznego, przyjemnie otulającego - to za sprawą białych kwiatów i wanilii po czym ukieronkowuje nasz węch w mroczną orientalną bazę -  tak zaczyna się hipnoza. Napewno jest to kombinacja esencjii, która nas czaruje działa jak zmysłowy flirt, a w otoczeniu zaznacza swoją obecność.
Według mnie jest to zapach z kategorii ,,ciężkich'' zdecydowanie na sezon jesienno - zimowy, ewentualnie może być używany w lecie, ale tylko na wieczór. Flakon Lancome Hypnose to czysta nowoczesna forma o ostrych kształtach - zimna, a zarazem intrygująca.  Czy kupię kolejną buteleczkę - TAK. Bez wątpienia jest to jeden z moich faworytów :)

Jej spot reklamowy:


A czy Ty znasz/lubisz Lancome Hypnose ???
Pozdrawiam 

=Joy= xoxo

3 komentarze:

  1. jeszcze ich nie mialam, ale po tym co piszesz sa godne uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli lubisz ,,cięzsze/słodsze'' zapachy to napewno przypadnie Ci do gustu :) pozdrawiam

      Usuń