sobota, 1 czerwca 2013

Essie + mustache

Hej! Już kolejny sezon są z nami - WĄSY- które przeplatają się co chwilkę dookoła - jako nadruk na koszulkach, biżuteria o tym  kształcie , ozdoby do włosów itp.



Nie wiem co w nich jest i nie rozumiem, dlaczego stały się tak popularne, ale powiem Wam, że też sie na nie skusiłam.
Jak widać ja postawiłam na paznokcie:)



Czego uzyłam:
  • -Essie mint candy apple
  • -Essie mojito (paznokcie ,, serdeczne'')
  • -Rimmel nr 500 disco ball 
  • -Essie good to go (top coat)
  • -Eveline 8w1 (baza)
  • -tatuaż wąsik 



Życzę miłego weekendu kochani :)
Pozdrawiam

=Joy= xoxo

5 komentarzy:

  1. Wiesz chyba na paznokciach to jeszcze tego motywu nie widziałam a bardzo fajnie się prezentuje ,pozdrawiam kiss ;)****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Anulka jesteś moim 1-wszym wiec honorowym obserwatorem/ witam Cię serdecznie :*

      Usuń
  2. świetne i śmieszne rewelacja

    OdpowiedzUsuń