piątek, 19 lipca 2013

UK Birchbox uk - July 2013

Hej dziewczyny!
Birchbox też już mam w lipcu dotarł jako drugi z subskrybowanych pudełek.



Co było w środku??



- Noble Isle - płyn do kąpieli/ pod prysznic. Cena za pełnowyniarowy produkt - 20 funtów ( dostałam 30 ml )


- Electric Hair - intensywna kuracja do włosów w formie maski. Cena za pełnowymiarowy produkt - 23,50 funtów ( dostałam 60ml )


- Nougat London - krem do rąk o zapachu kwiatów wiśni ( pachnie obłędnie ). Cena za pełnowymiarowy produkt - 20 funtów ( dostałam 7ml )


-theBalm cosmetics - długotrwały róż do policzków. Cena za pełnowymiarowy produkt - 21,50 funtów ( dostałam 0,5 g )


- róż jest w kolorze - ,,swiss dot ''


- Blank Cachemire - lekki nawilżający krem do twarzy z bio- organicznym kompleksem wapnia i proteinami  ekstraktu  z kaszmiru. Cena za pełnowymiarowy produkt - 54,75 funtów ( dostałam 15 ml )


- Gratis - The Chia Co - niezwykle zdrowe nasionka, które mają w sobie m.in omega 3, proteiny, antyoksydanty. Cena za pełnowymiarowy produkt - 4,79 funtów ( dostałam 8 g )

Podsumowanie:
W tym miesiącu pudełku ma bardzo satysfakcjonującą zawartość. Przyznam, że troszkę liczyłam na bardziej wakacyjne produkty jak to było w przypadku Glossyboxa. Chociaż produkty z Birchboxa bardziej przypadły mi do gustu, według mnie są bardziej ,,konkretne'' no może poza tym żelem pod prysznic :), ale nasionka chia z chęcia wypróbuje ( w środku pudełka był przepis na zielone smoothie uwielbiane przez gwiazdy może zrobię je dla Was :) ? )

A Wam które z prezentowanych pudełek bardziej przypadło do gustu??
Pozdrawiam

=Joy= xoxo




2 komentarze: