czwartek, 18 lipca 2013

UK Glossybox - July 2013

Kilka dni temu dostałam lipcowy Glossybox, który przyszedł w tym miesiącu jako pierwszy. Byłam bardzo podekscytowana czekając na letnie pudełko i się nie zawiodłam.



A oto zawartość :)



- Anatomicals - odświeżajacy lawendowy spray do twarzy i ciała. Cena za pełnowymiarowy produkt - 100ml - 6 funtów


- Alterna Haircare Bamboo Style Waves Tousled Texture Mist - spray do włosów, który ma działać podobnie do sea spray czyli ma sprawiać wrażenie potarganych morskich fal na włosach jak po powrocie z plaży. Cena za pełnowymiarowy produkt 125ml - 23 funty (dostałam 25ml )


- Ciate - lakier do paznokci w kolorze - the glossip - Cena za pełnowymiarowy produkt - 13,5ml - 9 funtów


- Coola organic - lekki krem do twarzy z filtrem spf 30, z wyciągiem z ogórka, hipoalergiczny itp. Cena za pełnowymiarowy produkt - 50ml - 25,99 funtów (dostałam 7ml)



- Sleek Make up Pout Paints - długotrwały pigment w płynie do ust, który jest tańszą wersją Lip Tars z firmy OCC. Nie wiem czy tak ma być czy nie, ale ja dostałam 2 sztuki :). Cena za pełnowymiarowy produkt - 8ml - 4,99 funtów

Podsumowanie:
W tym miesiącu przyszło piękne wakacyjne pudełko z morskim motywem, które z zewnątrz jak i wewnątrz wygląda uroczo. Jeżeli chodzi o zawartość to najbardziej przypadł mi do gustu spray do włosów - szukałam podobnego, krem do twarzy - lekki , organiczny z filterm - napewno sie przyda :) i lawendowy spray do twarzy, który bedzie idealny na letnie upaly :)

A Wam jak podoba się zawartość letniej edycji Glossybox???
Pozdrawiam

=Joy= xoxo


1 komentarz:

  1. Fajne produkty, jak wytestujesz to daj znać jak się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń