środa, 16 lipca 2014

Sleek Paraguaya Palette - opinia / recenzja

Hej :))
Dzisiaj przedstawiam moją ulubioną paletkę Sleek-a na sezon letni czyli: Paraguaya
*Ogólnie o zmianach na przestrzeni kilku lat w paletach Sleek pisałam Tu*
Paraguaya z Avoir la peche collection to kolory, w ciepłej tonacji, w których czuję się niezwykle dobrze. 
Całe zestawienie wszystkich odcieni kojarzy mi się z owocem papayi czyli lato, słońce, egzotyczne drinki, letnie sukienki, kwiaty we włosach i plaża…..
Kolory są bardzo nasycone i  mocno napigmentowane. Idealne do dziennych makijaży - o ile lubicie odważniejsze odcienie.
W górnym rzędzie są 3 cienie metaliczne ( od lewej: 1, 4 i 5-ty) i 3 matowe (2, 3 i 6-ty). 
W dolnym rzędzie tylko pierwszy od lewej jest metaliczny...
…. reszta ma matowe wykończenia.
Podsumowanie:
Sleek Paraguaya to paleta dla fanek ciepłych odcieni w makijażu. Podoba mi się w niej to, że wbrew pozorom jest bardzo uniwersalna - to głównie dzięki wielości matów, które są delikatniejsze niż metaliki i można nimi w łatwy sposób stopniować natężenie odcienia. W palecie nie ma czerni za to jest cudowna szarość i ciemny grafit, które idealnie wpasują się w załamanie powieki przy codziennych letnich makijażach. 

Kilka kolorów szczególnie przypadło mi do gustu: 
*górny rząd od lewej: 

  • -1-wszy - metaliczny róż 
  • -2-gi - matowy róż w kolorze waty cukrowej
  • -3-ci - matowy pastelowy malinowo - brzoskwiniowy róż
  • -4-ty - pomarańczowe złoto
  • -6-ty -matowa kremowa biel

*dolny rząd od lewej:

  • -1-wszy - metaliczna lemoniada
  • -2-gi - matowa pastelowa brzoskwinia
  • -3-ci - matowy brzoskwiniowo - różowy
  • -5-ty - neutralna szarość
  • -6-ty - ciepły matowy grafit



Recenzje innych palet Sleek-a:

  • -Monaco - Tu 
  • -Garden Of Eden - Tu
  • -Sunset - Tu 
  • -PPQ / Me, Myself and Eye - Tu 
  • -Oh So Special - Tu
  • -The Original - Tu
  • -Au Naturel - Tu
  • -Storm - Tu
  • -Vintage Romance - Tu
  • -Ultra Matts V1 -Tu
  •  -Supreme - Tu
  • -Lagoon - Tu
  • -Ultra Matts V2 - Tu
Pozdrawiam


*JOY*

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paleta. Dość często jej używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolorki :)
    pozdrawiam paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te kolory, jednak ja średnio czuję się w takich brzoskwiniowych odcieniach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się maty <3 te mocny pomarańcz jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ten pomarańcz to jest szalony! A róże uwielbiam na oku także to chyba coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń