piątek, 18 lipca 2014

Sleek Monaco Palette - opinia / recenzja

Hej :)
Ciągle podążając w wakacyjnym klimacie przedstawiam paletkę : Monaco.
*Ogólnie o zmianach na przestrzeni kilku lat w paletach Sleek pisałam Tu* 
Monaco z Mediterranean collection to paletka, która niekoniecznie sprawdzi się do codziennego użytku.
Kolory są mocne i ze zróżnicowaną tonacją co oznacza, że głównie będą służyć jako dodatek/akcent w makijażu chyba, że ktoś ma ochotę poczuć się jak kolorowy ptak - to z pewnością to zestawienie go nie zawiedzie.
W  górnym rzędzie jest tylko 1 cień metaliczny (od lewej:  4-ty )...
….pozostałe są matowe.
W dolnym rzędzie 1, 2 i 6-ty są matowe….
...natomiast 3, 4 i 5-ty są metaliczne.
Podsumowanie:
Sleek Monaco to piękna paleta dla barwnej osoby z dużą wyobraźnią. Znajdują się w niej odcienie z ciepłą i zimną tonacją jak i wykończenia cieni są metaliczne i matowe - co sprawia, że Ci bardziej kreatywni mają duże pole do popisu. Osobiście nie kupiłabym jej po raz drugi , a to ze względu na to, że dośyc rzadko po nią sięgam. Tak czy inaczej uważam, że kolory same w sobie są wyjątkowe....
Wada! jak to bywa we wszystkich paletach Sleeka - cienie podczas aplikacji osypują się.

Kilka kolorów szczególnie przypadło mi do gustu: 
*górny rząd od lewej: 

  • -1-wszy - kremowa biel
  • -3-ci - matowy ciemny granat
  • -4-ty - metaliczne bordo
  • -6-ty -matowa fuksja

*dolny rząd od lewej:

  • -1-wszy - miętowy
  • -2-gi - cappuccino 
  • -3-ci - zielone jabłuszko
  • -6-ty - matowa oberżyna


Recenzje innych palet Sleek-a:
  • -Garden Of Eden - Tu
  • -Paraguaya - Tu 
  • -Sunset - Tu 
  • -PPQ / Me, Myself and Eye - Tu 
  • -Oh So Special - Tu
  • -The Original - Tu
  • -Au Naturel - Tu
  • -Storm - Tu
  • -Vintage Romance - Tu
  • -Ultra Matts V1 -Tu
  •  -Supreme - Tu
  • -Lagoon - Tu
  • -Ultra Matts V2 - Tu



Pozdrawiam

*JOY*

13 komentarzy:

  1. Kolory wspaniałe, ale nie kupiłabym tej paletki bo by tylko u mnie leżała i sie marnowała. Cieni używam niezbyt często, a jeśli już to używam delikatniejszych róży, złotych i brązowych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. super post i ogólnie fajny blog :)
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kolory ale niestety nie dla mnie , wole neutralne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest :) Kiedyś bardzo często malowałam się takimi kolorami ale teraz trochę się uspokoiłam i częściej wybieram odcienie nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Monaco to moje marzenie <3 od dawna podoba mi się ta paletka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory do kresek, akurat na lato ;) Mam nadzieje, że pokażesz się nam kiedyś pięknie umalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym wstawiała różne makijaże, ale zrobienie sobie samemu dobrego zdjęcia to nie taka prosta sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa paletka;) Niestety ja się podkochuje w matach a metaliki by u mnie leżały

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolorystyka, chyba nawet lepsza niż w mojej kolorowej Sleek Snapshots... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mi się te wszystkie kolory niesamowicie podobają <3 ale znowu wydaje mi się że lażałaby nieużywana gdzieś w pudełku ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona nim. Co do paletki to kolory piękne, ale tak jak u Ciebie u mnie po prostu by się marnowała ze względu na to, że bardzo rzadko używam tak bogatej gamy kolorystycznej ( lubuję się raczej w stonowanych kolorkach).

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że Ci sie u mnie podoba bardzo miło mi to czytać:)) ja też na codzien wole spokojniejsze kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam paletki sleeka ;) piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń