poniedziałek, 7 lipca 2014

Gal - Dermogal A + E - kapsułki - opinia / recenzja

Cześć :)
Czy znacie tajemnicze rybki, które w brzuszkach mają magiczny olejek :))??? 
Otóż te cudowne kapsułki to Dermogal A + E, który przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry.
 
Głównie z jego dobroczynnych właściwości skorzysta skóra wrażliwa i z problemami tj…..
...trądzik pospolity, atopowe zapalenie skóry, trądzik różowaty, nadmierne złuszczanie skóry, nadwrażliwość, łojotokowe zapalenie skóry itp.
W opakowaniu znajduje się 48 kapsułek (po 500 mg każda) podzielonych na 2 blistry po 24 sztuki w jednym. 
Sposób użycia jest banalnie prosty….
...wystarczy ukręcić ,,ogonek'' wycisnąć olejek z brzuszka na dłoń , rozetrzeć i delikatnie wetrzeć w świeżo oczyszczoną / umytą powierzchnię skóry.
Zalety:
  • - mimo iż rybki wydają się maleńkie to są bardzo wydajne ( jedna spokojnie wystarczy na twarz, dekolt i dłonie)
  • -nadaje się do skóry twarzy jak i ciała
  • -szybko się wchłania
  • -cena
  • -odżywiają i regenerują
  • - koją / uspokajają cerę
  • -nałożone na twarz przed snem nie brudzą obszaru wokół (piżamy, poszewki)
  • -nie uczulają
  • -mają prosty i krótki skład
  • -dostępność
  • - praktyczne i higieniczne użytkowanie (bezproblemowo można zabierać w podróż)

*skład dla zainteresowanych*
Podsumowanie:
Rybki Dermogal A + E to kosmetyk, na który warto zwrócić uwagę. Używam go 3 razy w tygodniu zawsze na noc.
 Dlaczego tylko 3 razy w tygodniu?
 Bo przy codziennym stosowaniu - moja skóra protestowała zapchanymi porami (wiem że nie u wszystkich tak się dzieje). Natomiast co drugi dzień to idealna dawka ,,dobroci'' dla mojej buźki….
 Skóra po stosowaniu kapsułek jest gładka, ukojona, zaczerwienienia są bledsze, szczególnie przy moim stosowaniu preparatów typu Retin - A, kiedy to twarz była rozdrażniona i przesuszona rybki w szybki sposób przynosiły jej ulgę.
 Dermogal A + E nakładam również pod maseczki lub po użyciu peelingu ( dla lepszego efektu i działania).
 Jego jedyną wadą jest zapach, który mi osobiście nie przeszkadza i kojarzy się z olejem z orzechów ziemnych.
 Kapsułki są przyjemne w użyciu, łatwo dostępne, mają super cenę i dobrze służą skórze, dlatego Polecam! 

Pozdrawiam

*JOY*



8 komentarzy:

  1. Leżą u mnie na półce jakiś czas i chyba dzięki tobie do nich wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło że mogłam się do tego przyczynić :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam je j musze w końcu zacząć używać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam ich nigdy ale może warto wypróbować choć trochę boję się zapychania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam rybki ale tak do końca mnie nie przekonały, olejek jest dość ciężki a zapach mi osobiście też nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli boicie się zapychania to warto nakładać go raz na kilka dni po czym stopniowo zmniejszać odstępy czasu aż do tego momentu, który będzie najkorzystniejszy dla oddziaływania na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i rzeczywiście fajny produkt. Choć też nie stosowałam ich codziennie. Lubiłam je mieszać z kwasem hialuronowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście to świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń