sobota, 5 lipca 2014

Ulubieńcy ostatnich miesięcy - Lipiec 2014 :)

Hej to znowu ja….lub Witam ponownie :) …. 
….wciąż obiecuję sobie, że regularnie będę wstawiać ulubione kosmetyki do pielęgnacji i makijażu…. jak do tej pory słabo mi to wychodziło (ostatni raz wstawiałam ulubieńców roku 2013 hihi), dlatego mimo iż lista mogłaby być spoooroooo dłuższa powstrzymałam się i wybrałam te kosmetyki, których szczególnie często i z przyjemnością używałam w minionym okresie - aahhhhhh…. wcale to nie było takie proste :)) O.K, ale bez zbędnych słów Zaczynam :)
*Pielęgnacja*
od lewej:
1. Uriage - woda termalna - recenzja Tu
2. John Frieda - Root Awakening - odżywka do włosów -  recenzja Tu
3. Soap & Glory - Pulp Friction -  peeling do ciała -mocny, gęsty, wydajny, pięknie pachnący - wkrótce zrobię jego recenzję :) 
4. Pixi - Glow Tonic Elixir - bezalkoholowy delikatnie złuszczający tonik z kwasem glikolowym polecany przez wybitną Caroline Hirons - wypróbowałam i tak oto zużywam 2-gie opakowanie :))
5. Wellness & Beauty - Korperbutter & Mendelol - Rossmanno-owe masełko co ciała - recenzja Tu
6. Narcisio Rozdriguez - ,,For Her"- cudowne perfumy, które wykończyłam do ostatniej kropelki - na zdjęciu widać pusty flakonik :( - na pewno jeszcze do niego wrócę - recenzja Tu
7. L'Occitane - Ultra matte Fluid - coś dla cery mieszanej i tłustej - lekki, odświeżający produkt pod makijaż, który zapobiega błyszczeniu cery przez długie godziny
8. Vichy  Roll on 48 h- antyperspirant - nie przepadam za antyperspirantami w kulce, lecz ten świetnie sobie radzi w swoim przeznaczeniu przy czym pachnie przyjemnie.
9. L'Occitane - Jasmin Passion- krem do rąk z jaśminem - bardzo dobrze nawilża, bez pozostawiania tłustej powłoki i pięknie pachnie ( wkrótce zamierzam zrobić recenzję kilku kremów do rąk :))
10. Hydraluron - żel hialuronowy, który nakładam na skórę twarzy pod krem na noc -oczywiście jako super nawilżacz.
*Kosmetyki Kolorowe*
Najpierw 3 pędzelki:
1. Hakuro - H54 - odkryłam go na nowo i używam wciąż do pudru
2. M.A.C - 212 - używam go do cake eyeliner-a
3. UD - pędzelek z Naked 3 - przy makijażu oka byłby torturą, dlatego stosuję go do nakładania produktów do ust .
4. Laura Mercier -Mineral Powder - w kolorze ,,Warm Bronze'' jeden z moich ukochanych wciąż bronzerów 
5. M.A.C - róż do policzków w kolorze ,,Coygirl'' - recenzja Tu
6. Maybelline - puder prasowany - niestety nie zdradzę nazwy bo trochę ze mną przeszedł i dolna jego cześć zaginęła hihi
7. HD Brows - paletka do brwi High Definition Brows - do brwi używam cień który wskazuję na zdjęciu niżej o nazwie ,,Ash Brown'' / cieniem ,,Carbon'' (czerń) od czasu do czasu zaznaczam linię rzęs, ,,Nude'' - najjaśniejszym z paletki zaznaczam obszar pod łukiem brwiowym.
 
 8. M.A.C - cool / neutral pallete - to stosunkowo nowy nabytek , którego używam non stop od zakupu :)) więc nie mogłąm jej nie uznać w ulubieńcach :))
9. Sleek - lip4 - paletka szminek - w kolorze ,, Showgirl'' - cudowne chłodne odcienie różu - wszystkie wspaniałe, ale najczęściej używam matu ,,Dancer'' (prawy dolny)
10. Stila - plumping lip glaze w kolorze ,, berry mint'' - żelowo - wiśniowy chłodzący błyszczyk, troszkę pobudza, smakowicie pachnie i długo utrzymuje się na ustach.

A jakie są Twoje ulubione kosmetyki ostatnich miesięcy??

Pozdrawiam

*JOY*




10 komentarzy:

  1. Sporo tych ulubieńców, widać, że lipiec był owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta MAC <3 aż mi się oczy zaświeciły...

    OdpowiedzUsuń
  3. w Debenhams jest teraz świetna okazja do kupna tej palety lub wersji o cieplej tonacji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni ci Twoi ulubieńcy :) Wodę Uriage i kremy do rąk Loccitane też lubię. Ja ostatnio zachwycam się olejkiem różanym Ecocert. Jest niesamowity. Lekki, świetnie się wchłania, niesamowicie odżywia. Ja mam cerę suchą i taki komfort nawilżenia jak po tym olejku odczuwam rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo dziekuję Ecocert - pierwszy raz słyszę a raczej czytam :) chętnie wypróbuję tym bardziej że lubie różane kosmetyki :)) a gdzie go znależć??? a czy myslisz ze dla mojej mieszanej buziuchny nie bedzie ,,za bogaty'' ??

    OdpowiedzUsuń
  6. ile dobroci :) większość z nich chętnie bym wypróbowała, zwłaszcza antyperspirant z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ile cudów <3 Ten peeling z soap & glory chętnie bym wypróbowała ! A i cienie z MAc przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) wszystko z tej listy to ulubieńcy wiec nie musze zachwalać bo tytuł mówi sam przez się :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam z Grandi.pl. Ale od razu powiem, że różanego zapachu to ten olejek nie ma. Raczej jak rybki Gal "pachnie".Też mnie to zaskoczyło :) Ale odżywia niesamowicie. A jak się zachowa na skórze innej niż sucha to nie wiem :) Niemniej moim zdaniem jest dużo lżejszy niż inne olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkty, znalazłam kilka, które chętnie dodam do listy moich poszukiwań;)

    OdpowiedzUsuń