poniedziałek, 15 lutego 2016

OOTD - Wings on the top :))

Cześć kociaki :)
Tym razem od SheIn wybrałam biała bluzkę z duzym dekoltem i skrzydłami na plceach.
Od razu zaznaczę, że warto sugerowac się wymiarami podanymi na stronie producenta, poniewaz oznaczenia literowe S, M, L znacznie odbiegaja od norm europejskich. Osobiście pod top zakładam białą bokserkę, poniewaz top jest z połprzezroczystego materiału.
Co mam na sobie:
  • - top - SheIn ( link do strony TU )
  • -spodnie - H&M
  • -buty - All Saints
  • -torebka - Prada
  • -okulary - Marc by Marc Jacobs
  • -płaszcz - Michael Kors
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych

*BONUS*
Na deser mam dla Was mojego słodkiego karmelka :))

Pozdrawiam

*JOY*


14 komentarzy:

  1. No WOW! Jak dla mnie bomba :) I jeszcze ten piesek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki kochana :) bardzo miło mi to czytać a Kivi przesyła całuski hihi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anitko :) jednak klasyka rządzi hehe :) proste dodatki zawsze idą w parze nawet z najbardziej zakręcona wstawką w postaci skrzydeł :))

      Usuń
  3. Nooo...z przodu taka zwiewna, delikatna, a z tyłu z pazurem:D Super! Piesek rewelacyjny:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my love :)) a moja złotka czworonozna gwiazdka wniebowzieta hihi :**

      Usuń
  4. Ładna ta bluzeczka i cała stylizacja super, a Karmelek jest naprawdę słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy razem z lalusia :)) zazwyczaj albo dokucza albo nie da sobie zrobic zdjecia - taka z niej rozrabiara hahha a tu proszę niepoznaje koleżanki hahah :)

      Usuń
  5. buty swietne tylko szkoda ze palce widać;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to absolutnie nie przeszkadza,ważne jak sa skrojone, ładne i wygodne chociaż faktycznie coś w tym jest....ostatnie szpilki jakie kupuje sa tak mocno wyciete :) czyzby nowy trend a może zwykły przypadek :)

      Usuń