wtorek, 17 marca 2015

Green Pharmacy - Olejek łopianowy z czerwona papryką - opinia / recenzja

Cześć :)
Jak wiecie jestem dużą fanką stosowania różnego rodzaju olejków przy pielęgnacji cery, ciala i włosów. Przyznam, że w pielęgnacji cery i ciała jak to każda kobieta lubie próbować nowych kosmeyków, ale jeśli chodzi o włosy  to od lat jestem wierna olejom, które są stałym cotygodniowym rytuałem przeplatającym się z nowymi maskami, szamponami i odżywkami :)
Green Pharmacy - Olejek łopianowy z czerwona papryką to naturalny olej z korzenia łopianu, który ma za zadanie wzmacniać strukture włosów, odżywić ich cebulki, pobudzać wzrost, zmniejszać łojotok, a dodatkowo działać przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo.
Producent zaleca, aby rozgrzany olejek wmasować w skórę głowy i pozostawić na 20-30 minut po czym zmyć szamponem i standardowo nałozyć odżywkę.
Opakowanie to plastikowa buteleczka w ciemnym kolorze, który chroni produkt przed swiatłem słonecznym. Jej pojemność to 100 ml + płaska niezbyt szczelna nakrętką.
Podsumowanie:
Green Pharmacy - Olejek łopianowy z czerwona papryką to kosmetyk o dwóch obliczach Jedni go kochają inni nienawidzą. Podoba mi się aspekt z czerwona papryka , która pobudza mikrokrążenie skóry głowy przez co ułatwia wnikanie składników aktywnych do korzeni włosow. Wiem, że nie u każdego to się sprawdza....moja przyjaciołka czuła uciążliwe pieczenie skory głowy co powodowało u niej spore podrażnienie. U mnie na szczęście nic takiego nie występuje. Olejek poprzez pobudzanie cebulek ma sprawiać że włosy rosną szybciej....hmm.. niestety szybszego porostu włosów równiez nie zauważyłam. Na pewno ma wiele plusów tj. cena (około 5 złotych), zapach (neutralny słabo wyczuwalny) i dostępność. Nie podoba mi sie to, że ma nieszczelne opakowanie. Musi stać pionowo, w innym wypadku przecieka brudząc wszystko dookoła. Jak dla mnie nie szkodził, ani zbytnio nie pomagał, ale za tą cenę można zaryzykować i wypróbować :)
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz