środa, 30 marca 2016

Ulubieńcy Marca 2016 :)

:)
W Marcu jedyna moją kosmetyczna nowościa jest duet olejku i perfum do włosów Orofluido.
 Nic z kosmetyków kolorowych jakoś nie wpadło mi w oko na tyle bym chciała urozmaicic moje zbiory. Zapewne zmieni sie to w najbliższym czasie, bo przyznam, że lubie wypróbowywac wszelakie nowinki ( i mam cos na oku) chociaz staram się wybierać rozsądnie. Jak widzicie w tym miesiacu ulubieńcy są urozmaiceni kazdą dziedzina życia czyli moda, sport, zdrowie, przyjemności, włosy, relax i uroda. Jeśli udało mi się Was zainteresować to Zapraszam do lektury :)
- Revlon Proffesionel - Orofluido Beauty Set - Exclusive Edition czyli Orofluido Original Elixir i Orofluido Eau de parfum.
Kombinacja olejków przypominajaca nasze naturalne sebum w wersji roślinnej bez efektu obciążążenia włosów - szukałam nowego olejku do włosów spontanicznie zdecydowałam sie na ten zestaw jak narazie jestem bardzo zadowolona :)
-lakier YSL w kolorze ,,Rouge Dada'' - jak dla mnie idealna czerwień - głęboka, seksowna i romantyczna :)
-Tony Moly - Petite Bunny - Gloss Bar - nawilżająca pomadka w kolorze ,,03''która delikatnie...
...barwi usta na rózowy kolor.
- Ciężarki 0,5 kg - kupiłam je w funciaku ( czyli sklepie w stylu ,,wszystko po 4 złote'') i uważam, że sa świetne do ćwiczeń jak i do biegania. Nie sa za ciężkie, a dodatkowo pokryte sa szorstka gumowa powłoką dzięki czemu nie wyślizguja sie z dłoni :)
-Cawston - naturalny (nie z koncentratu, bez cukru, bez słodzików, bez barwników, bez konserwantów) sok z buraków 90% + 10 % czystego soku z jabłek ( + idealny do smoothie z tyłu opakowania jest przykładowy przepis) i do tego smaczny bo naturalnie słodki :)
-Mint selection - połączenie idealne czyli odswiezająca mietówka w połaczeniu ze słodkim karmelem w róznych kombinacjach ( bardziej karmelowy, lub bardziej miętowy) - kiedy mam ochote na cos słodkiego i pod reka ( w torebce).
-Yankee Candle - świece zapachowe o zapachu ,,Margarita Party'' - Ci co znaja mnie dłużej wiedzą, że jestem najwieksza fanka drinka Margarita ( wiecej pisałam o tym Tu ), wiec jak tylko zobaczyłam świece o tym zapachu to musialam powąchać - i przepadłam.....musicie wąchnąć.....cos niesamowitego.....świeca pachnie jak słodko - kwaśne żelki  - bardzo soczyscie i orzeżwiająco - genialnie - I'm in love.....a że w Tesco była promocja 1 swieca za 9 funtów a 2 za 15 funtów to bez wachania wzięłam 2 :)
-Marc by Marc Jacobs - okulary przeciwsłoneczne - moje ulubione ostatnio ,,kocie oczy'' w surowych grungowych oprawkach :)

Co u Was zasługuje na miano ulubieńca Marca 2016 ??
Piszcie chetnie poczytam :))

Pozdrawiam

*JOY*

11 komentarzy: