środa, 22 kwietnia 2015

Nougat London - Conditioning Hand and Nail Serum - ,,Cherry Blossom'' - opinia / reenzja

:)
Recenzje innych kosmetyków do rąk:
  • * Soap&Glory - Hand Food -Tu
  • * Neutrogena Formułą Norweska - Tu
  • *L'Occitane - krem do rąk z 20% masłem Shea - Tu 
  • *Rubella Beauty AG DeBa Bio Vital - Tu 
  • *Figs & Rouge - Mango / Mandarin - Tu 


Nougat London - Conditioning Hand and Nail Serum to jak sama nazwa mówi odżywka - serum do dłoni, które w konsystencji jest lekkim żelem i originalnie (w pełnowymiarowym opakowaniu) możemy go kupić w pojemności 250 ml w eleganckiej szklanej buteleczce z pompką.
Ja (czyli okazyjny hunter) oczywiście kupiłam swój zestaw (płyn do rąk + odżywka do dłoni) w mniejszej pojemności i za dużo mniejszą cenę w Tkmaxxie.
Początkowo produkt zamknięty był w plastikowej buteleczce o pojemności 75 ml z pompką. Niestety mój model okazał się trefny....pompka nie chciała współpracować, więc rozciełam opakowanie i razem z naklejką przeniosłam zawartość do słoiczka po mini masełku z The Body Shop-u.
Ok to tyle tytułem wstępu ....przechodze do samego kosmetyku jak dla mnie nie ma problemu z uszkodzonym opakowaniem o ile sam produkt jest warty zachodu :)
Nougat London - Conditioning Hand and Nail Serum zawiera w sobie kilka aktywnych składników tj.:
  • -ekstrakt z białej herbaty
  • -witamina E
  • -wyciąg z aloesu
  • -ekstrakt z fiołka
  • -pantenol

Kosmetyk dostępny jest w kilku wariantach zapachowych:
  • - ,,Cherry Blossom'' czyli kwiat wiśni
  • -,,Tuberose & Jasmine'' czyli tuberoza z jaśminem
  • -Fig & Pink Cedar czyli figi z różowym cedrem
  • -,,Peony'' czyli piwonia

Zapach....
Obłędny jak to bywa w kosmetykach marki Nougat London.
 Podoba mi się, że są w nim nuty zapachowe jak w perfumach czyli (moja wersja to ,,Cherry Blossom'')...
*Nuty głowy: bergamotka, gruszka
*Nuty serca: kwiat wiśni, jaśmin, róża
*Nuty bazy: drzewo sandałowe, czystek, piżmo
Podsumowanie:
Nougat London - Conditioning Hand and Nail Serum to bardzo wyjatkowy i niespotykany produkt. Oprócz aktywnych składników i pięknego intensywnego kremowo kwiatowego zapachu naprawdę działa. Łatwo się aplikuje i świetnie nawilża pozostawiajac satynowo - olejkową (nie lepką ) powłokę. Dłonie jak i paznokcie w widoczny sposób stają się miękkie, gładkie i odżywione. Kosmetyk jest bardzo wydajny (bardziej niż krem), odrobinka wystarczy dla całkowitego ukojenia nawet mocno przesuszonych dłoni. Jedyną wadą jest dostepność, opakowania nie zaliczam do wad, bo wierzę, że mój uszkodzony model to był przypadek. Polecam!

Pozdrawiam

*JOY*

2 komentarze:

  1. jak te kosmetyki cudnie wyglądają! :) aż chce się od razu kupić! :)

    OdpowiedzUsuń