piątek, 21 marca 2014

Haul - czyli kilka moich zakupowych nowości - Marzec 2014

:))
Czas na mały Haul już dawno nie było go na moim blogu, więc postanowiłam, że to najwyższa pora….
… kilka z  moich zdobyczy to super deale np. Melissy, które kupiłam za 1/3 ceny, YC za 1/2 ceny, St. Tropez za 1/5 ceny, lakiery za 1/2 ceny - Yeeeee i to mi się podoba :))
*lakiery do paznokci models Own, Sally Hansen, China Glaze, butter London  
*zestaw pilniczków
*dwie ostanie paletki Sleeka (Vintage Romance i Garden of Eden) 
*It's a 10 - odżywka z keratyną do włosów w sprayu 
*neonowy kubek
* St. Tropez samoopalacz
*czadowe okulary z buźkami 3D
*brokatowe Melissy o zapachu gumy balonowej
*plecak Converse
*nowe pojemniczki do domowych lodów na patyku
* naszyjniki Primark
*cekinowe serduszko z perłowymi koralikami
*Yankee Candle o zapachu ,,Pineapple Cilantro'' 
*nowa obudowa na telefon

A jak tam Wasze ostatnie zakupy - zdobycze piszcie o Waszej najlepszej okazji zakupowej w ostatnim czasie??

Pozdrawiam

=Joy=xoxo



20 komentarzy:

  1. super :))) okularki mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne naszyjniki z Primarku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Achh, jak ja żałuję że w Polsce nie ma Primarka :C Świetne naszyjniki i obudowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zakupy. Pilniki so paznokci są rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, szczególnie lakiery :)
    Moja koleżanka miała kiedyś ten case i czaszki odpadły gdy telefon upadł i zostało tylko lusterko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obudowa jest czadowa ]:-> neonowy kubek, fajny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo! też chcę taki kubek :)
    lakiery cudne, szczególnie ten niebieski Modelek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio przystopowałam z Yenke Candle. Jakoś najwięcej wosków i świec spalam w jesienno - zimowym okresie. Melliski fajne. Też muszę się wybrać na "butowe" zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ze haul przypadł Wam do gustu :) / co do obudowy to dzięki za info będę na nia uważać :) / kubeczek jutro będzie miał swój debiut ciekawe czy oprócz tego że fajnie wygląda będzie praktyczny :) /

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam obydwie powyższe palety Sleeka i jestem nimi oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze ich nie próbowałam, ale mam też inne Sleeki, które lubie więc super że nic sie nie zmienia i nowe nadal trzymają poziom :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko chętnie bym ci podkradła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te okulary wyglądają przeuroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tak tylko nadal nie wiem co z nimi zrobić nie wiem kto madry wpadł na pomysł zeby przyklejać do szkiełka cenę - nie mam pomysłu co zrobic z pozostałym klejem zeby ich ne podrapać :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Za mną chodzi ta paletka garden of eden... ale mam złe wspomienia z pierwszą paletką sleek'a i w sumie nie wiem czy warto inwestowac :/

    OdpowiedzUsuń
  16. najgorszą i moja 1-wsza była the orginal - kolejne były juz lepsze kruszą się odrobinkę trwałośc śrdenia - ale ogólnie to wszystko zalezy od twoich oczekiwań :))

    OdpowiedzUsuń
  17. za jakiś czas mam zamiar zrobić po kolei ich recenzję a pozniej poprzenoszę wszystke do Z palette :))

    OdpowiedzUsuń