środa, 29 kwietnia 2015

Treaclemoon - Bath & Shower Gel - opinia / recenzja

:)
Treaclemoon to brytyjska marka produkujaca kosmetyki do pielęgnacji ciała tj.:
  • -żele pod prysznic i kąpieli
  • -mydła do rąk
  • -peelingi do ciała
  • -masła do ciała

Jak można sie domyśleć po mojej ,,kolekcji'' są to kosmetyki, które często widnieją w mojej łazience :) Bardzo je lubie z wielu powodów jednym z nich jest przyjazna cena i łatwa dostępność (można je kupić nawet w Tesco). Drugi plus to wspaniały zapach, ale po koleii....
,,Iced Strawberry Dream'' to zapach słodkich truskawkowych cukierków/gum rozpuszczalnych.
Ten zapach jest limitowaną, ale z tego co zauważyłam od kilku miesięcy wciąż jest widoczny na półkach sklepowych :)
Podoba mi się również wyjątkowy design opakowań i.....
... słodkie opisy na każdym z nich :)
,,The Honeycomb Secret'' to słodki zapach plastra miodu, który mi raczej kojarzy się z karmelowym likierem advocat.
Ta propozycja jest w stałej ofercie. 
Jak zwykle uroczy opis pod nazwą zapachu :)
,,Warm Cinnomon Nights'' cynamon jest moja ulubioną przyprawą, więc za pewne  nie zdziwi Was największe zużycie tego płynu. 
Oczywiście nie jest to typowy słodko - pikantny cynamon...raczej cynamon z odrobiną winności jabłka - lekko przypomina mi soczystą gumę balonową :)
,,Those Lemonade Days'' w tym przypadku to mydło w płynie do rąk. Ja używam go jednak do mycia ciała pod prysznic.
Zapach przypomina mi krem cytrynowy lub gumy rozpuszczalne. Świeży, słodki, kremowy, a zarazem kwaskowy - bardzo orzeżwiająca kombinacja :)
Oczywiście jak każde mydło w płynie kosmetyk posiada wygodną pompkę, która ułatwia mi jego wydobycie z butelki pod prysznicem.
Marka proponuje wiele interesujących apetycznych zapachów, które na pewno po kolei będę testować np.:
  • -CoCoa
  • -Mint Story
  • -One Ginger Morning
  • -Raspberry Kiss
  • -Sweet Blackberry Memories
  • -That Vanilla Moment
  • -Marshmallow Hearts
  • -Sugared Almond
  • -Apple
  • -My Coconut Island

Podsumowanie:
Treaclemoon - Bath & Shower Gel to całkiem przyzwoite produkty do mycia ciała. Pięknie pachną, mają dosyć gęstą żelowo-kremową konsystencję (jak widać na zdjęciu wyżej wszystko zależy od zapachu - jedna są gęstsze inne troszkę rzadsze). Bardzo dobrze się pienią i są bardzo wydajne. Maja duże opakowanie, które mieści w sobie aż 500 ml kosmetyku. Jeżeli chodzi o skład to nie jest to produkt naturalny, ani organiczny, ale na pewno nie przesusza skóry. Osobiście przyjemnie mi się ich używa, dlatego Polecam :)

Pozdrawiam

*JOY*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz