sobota, 14 września 2013

UK Glossybox vs. Birchbox - August 2013

Cześć kochani dzisiaj mam dla Was porównanie dwóch beauty boxów, a mianowicie Glossybox i Borchbox . Jak wiecie w sierpniu nie mogłam ich Wam przedstawić ponieważ byłam na wakacjach w Polsce :), ale lepiej póżno niż wcale ...


 Zaczynam o Glossyboxa:



-Urban Veda - krem do twarzy z naturalnymi składnikami roślinnymi. Cena za pełnowymiarowy produkt - 7.99 funtów (dostałam 10ml )


-Tresemme - silnie skoncentrowany ,,zastrzyk'' keratynowy do włosów. Cena za pełnowymiarowy produkt 15ml - 1.49 funtów


-Jelly Pong Pong - cień/ eyeliner w kredce. Cena za pełnowymiarowy produkt - 2.8g -  10.50 funtów


- Emite Make Up - zalotka do rzęs szwedzkiej firmy. Cena za produkt - 20 funtów


-Oceane - brazylijski kosmetyk do poprawek makijażowych. Nie jest dostępny w UK (cena nieznana)

W sierpniu Birchbox przy współpracy z magazynem Instyle stworzyli limitowana wersję wakacyjnego pudełeczka. Oto co znalazłam w środku:



-Philip Kingsley - intensywna kuracja/maska do włosów. Cena za pełnowymiarowy produkt -27.50      ( dostałam 40ml )


-Molton Brown - żel do mycia ciała o zapachu Ylang-Ylang. Cena za pełnowymiarowy produkt - 18 funtów ( dostałam 30ml )


-Bluemandarines - lekki  krem do twarzy ,,napakowany'' peptydami. Cena za pełnowymiarowy produkt - 35funtów ( dostałam 10ml )


-Laqa & Co. - kredka do ust w kolorze - Ring Of Fire. Cena za pełnowymiarowy produkt - 14 funtów 


-Gerda Spillmann - perłowa baza pod makijaż. Cena za pełnowymiarowy produkt - 30 funtów ( dostałam 10ml )

W tym miesiącu były 2 gratisy:


-Birchbox - żelowa maska chłodząca na zmęczone oczy. Cena za produkt - 10 funtów


-Inner Me - kapsułki witaminowe z proteinami, vit. C, silicą, kolagenem morskim itp. Cena za pełnowyniarowy produkt - 35 funtów


-kapsułki śmiesznie jednocześnie wysuwają sie z opakowania, a na tylnej części  są specjalnie podzielone m.in. na dni tygodnia

Podsumowanie:
W sierpniu oba pudełka jakoś mnie szczególnie nie ,,powaliły''. Przyznam, że po wsółpracy Birchboxa z Instyle liczyłam na coś ciekawszego. Jedyne co to fajnie, że były gratisy  :). Produkty, które najbardziej przypadły mi do gustu to:
-Philip Kingsley - słyszałam o tym kosmetyku wczesniej fajnie, że będę mogła go przetestować
-Inner Me - zamierzałam kupić jakiś komplex witaminowy na jesień
-Oceane - nigdy wcześniej nie spotkałam sie z takim produktem, coś nowego i ciekawego :)

A co Wy myślicie o sierpniowych beauty boxach?? 

Pozdrawiam

=Joy= xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz