sobota, 21 września 2013

Haul - czyli moje nowości zakupowe

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj mam dla Was moje zdobycze zakupowe, które poczyniłam przez ostatnie tygodnie. Jeżeli jesteście ciekawe co nowego u mnie zagościło to zapraszam :)

-w końcu mam zamiar wypróbować coś do rzęs serum na wzrost i wzmocnienie ( w stylu Rapidlash)

-przez przypadek natknęłam się na tą super nawilżajacą pomadkę z kwasem hialuronowym

-błyszczyk - cudownie się mieni na złoto-zielono-niebiesko-różowo/ drobinki są drobno zmielone nic w stylu grubego brokatu

-sprawdzam kolejny krem do twarzy :)

-płatki do twarzy z kwasem glikolowym

-Odświeżacz powietrza do kontaktu i wosk/tarta do kominka 

-odswieżacze powietrza w sprayu ( ten o zapachu śliwek - obłędny :) )

-świeczka na jesienne wieczory :)

-skarpetki do kaloszy/ szukałam ich długo bo chciałam coś w rozsądnej cenie  ( ,,niech  żyją przeceny '' hehe )

-książka a raczej biblia kucharska hehe :)  

To mój pierwszy haul, więc kochani piszcie czy macie ochotę widzieć co jakiś czas u mnie takie posty czy nie :) ???

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

=Joy=xoxo







3 komentarze: