sobota, 21 listopada 2015

it's a 10 - Miracle leave - in plus KERATIN - opinia / recenzja

:)
O tym produkcie pierwszy raz usłyszałam kilka lat temu na amerykańskim youtubie .
 Zachęcona nie dążyłam za wszelka cenę do zakupu, lecz gdzieś w myslach zajmował swoje miejsce. Po wielu miesiącach całkowicie przypadkiem i zaskoczona znalazłam go w pobliskim TKmaxxie ( + wersja  dodatkowo wzbogacona keratyna)  oczywiście takiej okazji ( tym bardziej, że jego cena była znacznie obnizona ) nie mogłam przejśc obok niego obojętnie :)
Zaleta produktu jest jego wielozadaniowość tzn.:
  • - odzywia włosy bez konieczności spłukiwania 
  • -chroni przed temperaturą gadzetów do stylizacji ( suszarka, prostownica, lokówka)
  • - nabłyszcza

Producent zapewnia, że it's a 10 - Miracle leave - in plus KERATIN działa na wszystkich rodzajach włosów. Może być stosowany na mokre włosy dla efektu dodatkowego połysku lub na suche włosy w jako spray/ krem do stylizacji. Chroni naturalne keratyny we włosach, chroni przed ciepłem, przywraca równowagę nawilżenia i dodaje blasku. Wzmacnia strukturę i uszczelnia łuski dla  efektu gładkich i jedwabistych włosów.
Opakowanie to zgrabna buteleczka z półprzezroczystego plastiku z aplikatorem w formie sprayu.
Marka oferuje kilka pojemności:
  • -59.1 ml
  • -120 ml
  • -295.7 ml

Podsumowanie:
it's a 10 - Miracle leave - in plus KERATIN to mieszanina wielu składników, w których główna role w naprawie naszych włosów odgrywają : pantenol, wyciąg z nasion słonecznika, białko jedwabiu, hydrolizowana keratyna i amonokwasy. Używałam go na wiele sposobów, ale najlepszy efekt uzyskiwałam przy stosowaniu na mokre włosy. Jest on bardzo wydajny i  co ważne trzeba uwazać z jego ilością  w aplikacji, ponieważ możemy przekeratynowac włosy ( wtedy sa spuszone / siankowate). Przyznam, że jest niezły, ale to nie jest efekt jakiego oczekiwałam tzn. ze uzywa mi się go przyjemnie, ale nie jest to efekt Wow, który całkowicie zrewolucjonizował kondycje moich włosów. Uważam, że to dobry produkt, lecz nie na tyle dobry by płacic za niego kazda cenę, lub szczególnie starac sie by go zdobyc....

Pozdrawiam

*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz