czwartek, 5 listopada 2015

OOTD - stylowy rock :)

Hej kociaki :)
Mój styl z biegiem lat powoli sie zmienia i nieco ewoluuje, lecz staram sie by fundament mojej outfitowej osobowości pozostał ten sam....
Tak naprawdę mam wiele twarzy.... lubie mocny rockowy styl,  tym samym dobrze się czuje w dziewczecym wydaniu, a czasem mam ochote uzewnętrznic moja sensualna stronę, dlatego obserwujac moje poprzednie stylizacje można to dostrzec, a często nawet więcej czyli łaczcą nić wspomnianych przeze mnie elementów. 
Dzisiejszy outfit to ,,stylowy rock'' czyli subtelne rockowe elementy (okulary, spodnie, buty) oprawione w eleganckie  kobiece dodatki (torebka, koszula) w łagodniejszych  dziewczecych kolorach (płaszcz).  Like it :)
Co mam na sobie:
  • -płaszcz - Zara
  • -spodnie - H&M
  • -buty - Tkmaxx
  • -torebka - Michael Kors
  • -koszula - Soaked
  • -okulary - Ray - Ban
  • - bransoletki - Jak zwykle mix srebrnych


Pozdrawiam

*JOY*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz