poniedziałek, 16 listopada 2015

UK Birchbox - November 2015

Cześć kociaki :)
Juz mam listopadowy Birchbox...
Jezeli chcecie wiedziec co znalazłam w środku to Zapraszam :)
-REN - Wake Wonderful Night - Time Facial - złuszczajaca kuracja kwasami na noc. Cena za pełnowymiarowy produkt 32 funty ( dostałam 10 ml ).
-So Susan - Featherlash Mascara - czarny tusz do rzęs. Cena za pełnowymiarowy produkt 18 funtów.
-Beauty Protector - Beauty Cream Body Lotion - krem do ciała. Cena za pełnowymiarowy produkt 8 funtów.
-Delarom - Creme Acquaconfort - krem do twarzy z wit. E, olejkiem morelowym, olejkiem ze słodkich migdałów. Cena za pełnowymiarowy produkt 34 funty. 
-Lord & Berry - Silhouette Neutral Lip - transparentna kontórówka do ust do idealna do kazdego koloru pomadki. Cena za pełnowymiarowy produkt 9 funtów.
-Thumbs Up - lakier do paznokci w wersji naklejkowej. Cena za pełnowymiarowe opakowanie 6.99 funtów.

Podsumowanie:
Niestety listopadowy Birchbox nie zaskoczył mnie niczym szczególnym....
Jedynie transparentna kredka do ust brzmi inreresujaco. Kuracja kwasowa na noc z REN też idealnie wpasowuje sie w moja rutyne pielegnacyjną - szkoda tylko ze taka mała pojemność. I to jest właśnie  sedno sprawy tzn. przydałby się w końcu produkt pielęgnacyjny w pełnowymiarowym opakowaniu....

Pozdrawiam

*JOY*


3 komentarze: