poniedziałek, 30 listopada 2015

Ulubieńcy Listopada 2015 :)

:)
Listopad to jeden z moich ulubionych miesiecy w roku m.in, dlatego, że to w listopadzie sa moje urodziny :).
 W tym roku były one szczególnie wyjątkowe, bo 30-te jubileuszowe :))
 Zdradzę Wam, że świetowałam 3 dni (kazdy dzień to 10 lat mojego życia hahah) było niezwykle wyjatkowo - ale po nieco więcej  informacji w tym temacie zapraszam na mój instagram :)
*Pierwszym ulubieńcem, który umilał mi listopad był ( i wciąż jest) lakier do paznokci O.P.I w kolorze ,,Coca Cola'' -  żywa i soczysta czerwień (będzie idealna równiez  na okres świąteczny )
*Eyeliner marki Laura Geller wciąz sprawuje sie świetnie ( recenzja Tu )
* Szminka z kolekcji Glossybox w kolorze ,,Glossy Pink'' - nie jest idealna bo wypada z opakowania, ale uwielbiam jej kolor i formułę czyli brudny, chłodny pudrowy róż o satynowo - matowym wykończeniu  - cudowny na codzień.
* L'Occitane - krem do rąk z 20% zawartością masła shea o zapachu fiołków - świeży, elegancki, optymistyczny (recenzja Tu )
*dr. organic - bio active skincare - organic pomagranate - krem pod oczy, który mam juz po raz drugi - świetny skład, lekka formuła, idealny pod makijaz ( niedługo pojawi sie recenzja)
*Smashbox - Softbox eye palette - to wersja limitowana , która czasem jeszcze można znależć na aukcjach internetowych... mam ją już dosyc długo i co jakiś czas do niej z przyjemnościa powracam :)
Moje ulubione kolory to: ,,Vanilla'', ,,Flirt'', ,,Sugar'', ,,Stone'', ,,Nude'', ,,Truffle''
*Hourglass - Ambient - Lighting Edit Palette - czekałam na nia baaardzo długo, aż w końcu się pojawiła.
Mam ja od 2 miesięcy, więc myslę, że to wystarczy by uznać ja za ulubieńca.
W skrócie jest to paleta składajaca sie z najlepszych produktów marki czyli pudry rozświetlające na górze i brązery, róz na dole.
* świeca Taleaf Jasmine Blend - kupiłam ja okazyjnie w Tkmaxxie....
Zawiera mnóstwo aromatycznych olejków dzięki czemu wypala sie równomiernie, pachnie wspaniale moim ukochanym jasminem w kremowym tle + ma bardzo ładne opakowanie, które na pewno wykorzystam do przechowywania herbaty :)
* Arla PROTEIN  - bardzo gęsty serek ( gestszy niz Danio itp.) o niskiej zawartosci cukru, tłuszczu i kcal oraz o bardzo duzej zawartosci białka + dobrym krótkim składzie - idealny dla osób na diecie lub dbających o linię ( dostepne w róznych smakach malinowym, truskawkowym, jagodowym)
*Luxury Stoke Park Spa (strona internetowa Tu) - jeden z moich urodzinowych prezentów ( dzień 2) :) ( na moim instagramie kilka zdjęc z tego miejsca) - jako ciekawostke powiem Wam, że był tam krecony jeden z filmów z serii James-a Bond-a,,Goldfinger'' :)
*dokończyłam oglądanie reszty sezonów Beverly Hills 90210 ( sezony 7, 8, 9 i 10) - troszke mi smutno, ale to był miły powrót do przeszłości ( P.S mnóstwo strojów i makijazy z serialu  są obecnie znów na topie)

Pozdrawiam

*JOY*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz