poniedziałek, 29 lutego 2016

Laura Mercier Fresh Fig Souffle Body Creme - opinia / recenzja

:)
Fresh Fig to czwarty suflet do ciała Laury Mercier który miałam przyjemność uzywać i jedyny o zapachu neutralnym codziennym, a zarazem z ekskluzywnym .....Zapraszam do lektury :)
Laura Mercier Fresh Fig Souffle Body Creme to jak sama nazwa mówi kosmetyk do pielegnacji ciała.
Zawiera on wiele naturalnych i odzywczych składników:
  • - olej z pestek winogron
  • -olej z orzechów makadamia
  • -olej ryzowy
  • -masło shea
  • -sok z aloesu
  • -ekstrakt z wanilii
  • -ekstrakt z fig
  • -ekstakt z kakao
  • -ekstrakt z cynamonu
  • -ekstrakt z ziarek kawy
  • -ekstrakt z gałki muszkatołowej
  • -ekstrakt z miodu
  • -proteiny ze słodkich migdałów
  • -proteiny ryżu
  • -wit. A,C,E, B5

*Ciekawostka*
Fresh Fig jest jednym z zapachów z serii inspirowanej francuska cukiernią.
Opakowanie to szklany słoiczek z metalową nakrętką, który mieści w sobie 300 g (na zdjeciach jest mniejsza  100ml wersja )
Zapach bardzo ekskluzywny...wonny, soczysty, roślinno kremowy.
Producent opisuje produkt jako suflet. Natomiast ja uważnam, że konsystencja to coś pomiędzy bita smietaną, a masłem......
...lekka, kremowa, gładka i aksamitna.
Podsumowanie:
Laura Mercier Fresh Fig Souffle Body Creme  to szczypta luksusu dla naszego ciała i zmysłów. Oprócz tego, że wspaniale nawilża i cudownie pachnie to  sprawia , że skóra zyskuje naturalny ,,zdrowy blask''. Pachnie cudownie, nie za słodko czy mdło, dlatego wspaniale sprawdza sie na okres wiosenno - letni. Jest bardzo wydajny. Nawet tak mała pojemność wystarczyła mi na kilka miesięcy regularnego uzywania. Swoja droga wystarczy odrobina by pożądnie nawilżyc całe ciało. Nałozony na skórę szybko sie wchłania bez pozostawiania lepkiej warstwy. Idealnie sprawdzi się w roli prezentu na wyjątkowa okazje i dla wyjatkowej osoby :) Polecam!

Pozdrawiam

*JOY*

4 komentarze:

  1. Fajnie, że napisałaś o tym produkcie. Ja czaję się na ich miodową serię do ciała, ale na razie mam za dużo smarowideł. Na pewno cudne te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miodowej serii jeszcze nie miałam okazji próbować, choc słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii :)

      Usuń