sobota, 13 lutego 2016

UK Birchbox - February 2016

Cześć kociaki :)
W lutym Birchbox pojawił sie u mych drzwi bardzo szybko, więc przyznam, że w ostatnim czasie jestem zadowolona z natłoku nowości kosmetycznych  :)
Jestem osoba konkretna, więc przechodze do rzeczy :)
-Only Fingers + Toes - lakier do paznokci w kolorze ,,Blue Note''. Cena za pełnowymiarowe opakowanie 16 funtów.
-BioNike - Defence Xage - liftingujaco, remodelingujacu balsam do twarzy. Cena za pełnowymiarowy produkt 27 funtów ( dostałam 3.5 ml).
-Korres - proteinowe mleczko 3 w 1 ( oczyszcza tonizuje zmywa make up) do twarzy. Cena za pełnowymiarowy produkt 15 funtów ( dostałam 16 ml).
-Pommade Divine - balsam do ust stworzony z 97% naturalnych składników. Cena za pełnowymiarowy produkt 19.90 funtów.
-LOC - One  and Done - cień w kredce w kolorze ,,Champagne Problems''. Cena za pełnowymiarowe opakowanie 8 funtów.
-Spectrum Collections - pędzel do różu. Cena za produkt 7.99 funtów.

Podsumowanie:
W Lutym zdecydowanie bardziej niz w styczniu  przydadła mi do gustu zawartość pudełka .
Wszystkie produkty trafiły w mój gust, a szczególnie pędzelek, na kóry w sklepie zapewne nie zwróciłabym uwagi okazał się kapitalny do pudru pod oczy ( aksamitnie miekki delikatny i idealnie wyprofilowany / przystrzyrzony w forme szpiczastego jajeczka co ułatwia precyzyjna aplikacje ). Ponadto marke Korres uwielbiam, balsam do ust prawie w 100% naturalny ( ciekawe jak sie spisze), Cień w kremie tak trwały, że nie do zdarcia + piekny odcień, liftingujaco, remodelingujacu balsam do twarzy to dla mnie nowość - super że mam okazje przetestować. Jedynie lakier taki sobie...kolor super tylko szkoda, że metaliczny - kto wię może na paznokciach okaze sie zjawiskowy :)

Jak Wam się podoba zawartość Birchboxa w lutym??

Pozdrawiam

*JOY*

2 komentarze:

  1. Ciekawe pudełko i jego zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem mile zaskoczona dodatkowo kilka pełnowymiarowych produktów - super :))

      Usuń