poniedziałek, 29 lutego 2016

Farmona - Jantar - odzywka z wyciagiem z bursztynu - opinia / recenzja

:)
Farmona - Jantar - odzywka z wyciagiem z bursztynu to produkt, który poleciła mi przyjaciółka kilka miesięcy temu kiedy to zmagałam sie z nadmiernym wypadaniem włosów. 
Oczywiscie nalezy pamiętać, że w przypadku takiego schorzenia jakim jest wypadanie włosów trzeba wziąć pod uwagę aspekty zdrowotne czyli najpierw zajmujemy sie ta strefa, a kiedy wszystko jest ustabilizowane wspomagamy sie suplementami diety i kosmetykami na wypadanie.
Odżywka Jantar uwzględnia naistotniejsze potrzeby włosów cienkich, słabych, delikatnych i zniszczonych. Jej skład zawiera biologicznie czynne substancje stymulujace wzrost włosów tj: Trichogen, Polyplant Hair - aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz wiele witamin ( A,E,F i D-pantenol).
Producent obiecuje, że produkt ten hamuje wypadanie włosów, stymuluje ich wzrost i odzywianie, a także zawarte w niej składniki są niezbedne do prawidłowego przebiegu procesów fizjologicznych skóry, jej odżywiania i regeneracji.
Systematyczne stosowanie poprawia metabolizm i dotlenienie cebulek włosów i regeneruje / łagodzi podrażnienia. Kosmetyk wzmacnia strukturę włosów i chroni je przed szkodliwym wpływem środowiska i słońca.
Opakowanie to szklana buteleczka z dozownikiem w formie aplikatora z plastikową nakrętką, która mieści w sobie 100 ml.
Podsumowanie:
Farmona - Jantar - odzywka z wyciagiem z bursztynu to produkt must - have dla każdej osoby borykającej się z utrata włosów. Sekretem sukcesu jest regularność. Producent zaleca wcierać kosmetyk w skalp przez 3 tygodnie, następnie zrobic kilka dni przerwy i powtórzyć kurację. 
Ja natomiast stosuje ja co 2-3 dni, ponieważ przyznam się, że ją oszczędzam :) ( nie mam w UK do niej dostępu). ,,Mój''sposób  nie spowodował braku działania, bo juz po kilku tygodniach zauważyłam mnóstwo sterczacych mini włosów u nasady głowy tzw. baby hair. Tak więc byłam podwójnie szczęśliwa, bo problem z wypadaniem równiez zażegnany ( może nie w 100% ale na pewno w 95% Tak) + lekko uniesione włosy u nasady. Zapach przyjemny przypomina sowicie rozcieńczoną męską wodę kolońska haha :).Cena bardzo atrakcyja. Niestety jest jedna wada....opakowanie - butelka nie ułatwia aplikacji, dlatego przelewam produkt do mini buteleczki ze spryskiwaczem ( to też jest dobry sposób na zwiększenie wydajności). Mimo tej drobnej wady jestem zachwycona i pewna tego, że zakupię ja ponownie Polecam!

Pozdrawiam

*JOY*

5 komentarzy:

  1. Ciekawa odżywka, rozejrzę się za nią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się tak świetnie nie spisała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to szkoda ...ale w końcu kazdy z nas jest inny - mimo wszystko polecam wypróbowac za tak niska cene warto zaryzykować bo mozna wiecej zyskac niz stracic :)

      Usuń