sobota, 20 lutego 2016

Sexy red czyli paznokcie YSL w kolorze ,,Rouge Dada'' - opinia

:)
Uwielbiam pomalowane paznokcie .....
... Ci co mnie znaja potwierdzą, ze bez makijazu mozna mnie spotkać bardzo często, ale za to nigdy bez pomalowanych paznokci.
Nie boje sie mocnych kolorów, jak i wszelakie wariacje kolorystyczne są u mnie mile widziane. Jednak najwięcej lakierów mam w kolorze klasycznej, kobiecej i seksownej czerwieni.
Yves Saint Laurent w kolorze ,,Rouge Dada'' to cudowna głeboka rubinowa czerwień. Formuła umila aplikacje podobnie jak szeroki pedzelek - dwa pociagniecia wystarcza do pomalowania całej płytki.
Jeżeli chodzi o trwałość to równiez jestem zadowolona....
Kilkakrotnie doswiadczałam zjawiska, ze cena nie równa jest jakości, jednak w tym wypadku jak najbardziej jestem usatysfakcjonowana. Lakier utrzymuje sie w stanie idealnym przez 5-6 dni, po tym czasie końcówki zaczynaja się ścierać. Dwie warstwy sa konieczne do pełnego krycia, chociaz jak mozna zauważyc na zdjęciach niżej (najlepiej na drugim) w słońcu wygląda na bardziej soczysty odcień, a w cieniu jest cięższy krwisty. Polecam :)
Pozdrawiam

*JOY*


1 komentarz: