czwartek, 4 lutego 2016

Paznokcie w kolorze Matte Metallic od Topshop :)

:)
Mimo iz Topshop to sieciówka to uważam, że ich kosmetyki są bardzo dobrej jakości. Szczególnie kosmetyki do makijażu są mi bardzo bliskie i jak dotad nie zawiodłam sie na żadnej z uzywanej rzeczy tej marki :)
Ostatnio buszujac po sklepie natknęłam się na wyprzedaż  ( przecena z 6 funtów na 1 funta), wiec szkoda byłoby nie skorzystać :))
Miedzy innymi wybrałam ten oto lakier  o wykończeniu Matte Metallic w kolorze ,, Fear & Loathing'', który okazał sie straszna tandetą - czyli jest połprzezroczysty i potrzebne są 3 wartstwy żeby jako tako wyglądał. Przyznam, że troszkę mnie to zaskoczyło bo absolutnie nie spodziewałam sie takiego efektu, postanowiłam cos na to poradzić....
Nałozyłam 1 warstwe ,,Fear & Loathing'' po czym nałozyłam silnie lśniący lakier Topshop w kolorze białej perły z lśniacą brokatową rózowa lawą i ponownie nałożyłam matowy metalik - tym sposobem uzyskałam efekt jaki oczekiwałam :)

Pozdrawiam

*JOY*

6 komentarzy:

  1. świetny! A dawno temu kupiłaś? Musiałabym się wybrać i zerknąć czy jeszcze są :) Sliczny efekt matowy.
    Pozdrawiam, Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń