niedziela, 15 grudnia 2013

,,Lady in Red'' - Nails inc. - Big Apple Red / Dzień 15 i 16 (Advent Calendar Liz Earl)

Witajcie po weekendzie :)
Postanowiłam, że w serii ,,Lady in Red'' ponownie zagości czerwony lakier.
Tym razem jest to niezwykle soczysty i żywy odcień, który
pięknie się prezentuje i wytrzymuje w stanie idealnym kilka dni. 
Zdobyłam go dzięki listopadowemu wydaniu miesięcznika Glamour (2 funty), w którym był gratisem (jednym z 4 odcieni do wyboru). 
A jak jest z Wami….
…lubicie czerwienie na paznokciach??
 Jeśli tak to jaki odcień najbardziej Wam się podoba??
Czego użyłam:
  • -Nails inc. - Big Apple Red
  • -Opi - When Monkeys Flp
  • -Rimmel - Nail Resque (baza)
  • -Essie - Good to go (TopCoat)



 Dzień 15 
*Energising Body Scrub 15ml - odświeżający peeling do ciała. Zawiera m.in.: wodę różaną, zmielone pestki oliwek, wit. E, olejek z grapefruita, eukaliptusa, rozmarynu i sosnowy.

 Dzień 16
o co chodzi ? (link jest Tu)
*Energising Body Lotion 30ml - energetyzujący i zmysłowy balsam do ciała. Zawiera m.in.: wodę różaną, ekstrakt z listków ginko biloba, ekstrakt z bluszczu, wit. E, olejek z rozmarynu, ogórecznika, słodkich pomarańczy, mięty pieprzowej.


Pozdrawiam

=Joy=xoxo

8 komentarzy:

  1. uwielbiam czerwienie i właśnie taki kolorek mam teraz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier jest fantastyczny:) jeszcze te drobinki srebra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm niestety zdjęcie tego nie oddaje ale drobinki w topperze są złote hologracziczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny lakier, lubię czerwień ale w wyjątkowych okolicznościach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dawno nie miałam czerwieni na paznokciach :) fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne paznokcie! Podoba mi się ten lakier ze srebrnymi drobinkami :D Super, że są różne kształty i wielkości, dzięki temu bardzo efektownie wyglądają na paznokciach :D Kolor czerwony jest zawsze modny :) Wiem, że panom się podobają czerwone paznokcie :) Ja ostatnio miałam okres, że malowałam paznokcie tylko na ciemno typu bordowy, granatowy, czarny ale teraz mi przeszło i wybieram wesołe kolory (Biorąc pod uwagę porę roku i wszystkie jesienne depresje to aż dziwne) haha ;D Czerwony często gości na moich paznokciach ;) Super post :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń