wtorek, 3 grudnia 2013

Batiste - dry shampoo - opinia/review

Cześć dziewczyny!
Jeszcze kilka tygodni temu byłam przekonana, że już wszyscy wiedzą o cudownym działaniu suchego szamponu…..
…. teraz wiem, że jednak nie każdy poznał wspaniałe zalety tego kosmetyku.
Dlatego postanowiłam stworzyć ten o to post - być może jeszcze ktoś będzie miał okazję się o nim dowiedzieć :)
Suchy szampon to wspaniała alternatywa na odświeżenie naszych włosów w nagłych wypadkach np.: 
  • -po siłowni
  • -kiedy musimy coś szybko załatwić, a nie mamy czasu na mycie i suszenie włosów
  • -w warunkach polowych (na kempingu/ pod namiotem)
  • -podczas choroby
  • -czy w sezonie zimowym kiedy nosimy czapkę, od której włosy są przyklapnięte i szybciej się przetłuszczają 

 Oprócz tego, że absorbuje nadmiar sebum ze skóry głowy to unosi je u nasady dzięki czemu nasza fryzura wygląda o wiele lepiej.
 Do unoszenia ich u nasady szczególnie dobrze sprawdza się wersja XXL Volume Batiste. 
Ta propozycja zawiera w składzie również lakier do włosów, który utrzymuje uniesione włosy na dłużej.
 Batiste oferuje również suche szampony z barwnikiem odpowiadającym kolorowi włosów np. dla blondynek (light & blond), dla brunetek (medium & brunette) i dla ciemniejszych włosów (dark & deep brown). Dostępne są tez różne wersje zapachowe np. klasyczna, tropikalna, wiśniowa i inne.
Zapytacie jak stosować ten specyfik??
W bardzo prosty sposób należy wstrząsnąć opakowaniem i rozpylić szampon w odległości 20 - 30 cm od nasady głowy.
Odczekaj chwilkę i delikatnie wetrzyj go palcami w skalp ( tak jakbyś robiła masaż głowy) lub rozprowadź produkt z pomocą ręcznika ( jak po umyciu włosów).
Po czym wyczesz nadmiar szczotką lub grzebieniem. I to wszystko :) 
Oczywiście traktujmy suchy szampon jako S.O.S w wyjątkowych okolicznościach.
 Nie uda się nam uniknąć tradycyjnego mycia włosów, ale na pewno możemy poczuć się pewniej wiedząc o tym, że Batiste nie raz może uchronić nas od stresujących sytuacji :) 
Używałam różnych suchych szamponów konkurencyjnych firm - Batiste okazał się najlepszy ze wszystkich - Polecam!

Pozdrawiam 

=Joy= xoxo

4 komentarze:

  1. Mam ten szampon tylko inny rodzaj i jest bardzo dobry. Ja właśnie stosuję go w trakcie choroby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten szampon, właśnie dziś rano używałam swojego mam wersję tropical :) Jak się skończy na pewno skusze się na kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wiśniową wersję, genialny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiśniowy tez lubię - fajny ma zapach i retro opakowanie

    OdpowiedzUsuń