piątek, 20 grudnia 2013

OOTD - na przekór zimie / Dzień 21 (Advent Calendar Liz Earl)

Cześć dziewczyny!
Jak widać matka natura płata nam figle bo zamiast śniegu i mrozu mamy dodatnie temperatury i piękne słoneczko, a to wszystko w grudniu :)
Osobiście nie mam z tym problemu po prostu dopasowuje strój do pogody…
.. jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żebym źle na tym wyszła.
 Poza tym nie wyobrażam sobie siebie w tak ciepły dzień w puchowym płaszczu owinięta szalikiem tylko dlatego, że jest grudzień :)
Dlatego dzisiejsza inspiracja stroju jest nadal w jesiennym klimacie :)
Co mam na sobie:
  • -sweterek - Asos
  • -buty - Topshop
  • -trreginsy - Primark
  • -top - Primark 
  • -torebka - Tkmaxx
  • -naszyjnik - Prim ark
  • -okulary - Animal
  • -zegarek - Michael Kors (model MK-5055)
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych



 Dzień 21
o co chodzi ? (link jest Tu)
*Smoothing Line Serum 5ml - serum do twarzy przywracające utracone nawilżenie. Zawiera m.in.: ekstrakt z pestek winogrona, wit. E, ekstrakt echinacea ( jeżówka ).

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

5 komentarzy:

  1. Butki i torba to dla mnie nr jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się uśmiechasz wyglądasz 1000 razy ładniej :D Zdecydowanie musisz się częściej uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że u mnie nie ma takiej pięknej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie kochana :) jak zawsze wyglądasz superowo :)))

    OdpowiedzUsuń