poniedziałek, 9 grudnia 2013

M.A.C - RiRi Nude - opinia/review / + Dzień 9 (Advent Calendar - Liz Earl)

Witajcie po weekendzie :)
,,Zwykłem mówić, że M.A.C lubi chodzić na randki, ale nie jest zainteresowany stałym związkiem. Jednak znajomość z Rihanną jest poważna mamy w planach aż cztery kolekcje kosmetyków'' - słowa Johna Demsey-a prezesa koncernu Estee Lauder Cos. Inc., do którego należy M.A.C.
Firma M.A.C już wielokrotnie zapraszała do współpracy gwiazdy. Między innymi mogliśmy dostrzec: Lady Gagę, Azlię Banks, Pamelę Anderson, Nicki Minaj, więc zapewne nikogo nie zdziwił fakt, że to zacne grono doczekało się towarzystwa oryginalnej i pięknej Rihanny.
Wiosną tego roku wokalistka podjęła współpracę z firmą M.A.C, która w zamiarze ma obejmować 4 limitowane kolekcje , w które wchodzą kosmetyki i akcesoria do makijażu pod hasłem ,,RiRiM.A.C ''.
Na początku maja wyszła pierwsza kolekcja sygnowana trasą koncertową Rihanny ,,Diamond Tour''.
W jesiennym wydaniu mogliśmy znaleźć : 
  • *4 odcienie pomadek
  • *czerwony błyszczyk
  • *maskarę
  • *2 kredki do brwi
  • konturówkę
  • *kredkę do oczu
  • *bazę pod makijaż/rozświetlacz
  • * róż do policzków
  • *róż z brązerem
  • *eyeliner
  • *2 zestawy po 4 cienie
  • *2 rodzaje sztucznych rzęs
  • *2 pędzle do makijażu

Ja skusiłam się na pomadkę...
...RiRi Nude to ciemno beżowy odcień z wieloma tonacjami brązu.  W pierwszym kontakcie dostrzegamy cudowne lustrzane opakowanie w kolorze różowego złota z autografem gwiazdy.  Przyznam, że kolor troszkę mnie zaskoczył bo liczyłam na nieco jaśniejszy odcień. Mimo pierwszej reakcji oswoiłam się z nim i teraz myślę, że jest to piękny i głęboki kolor.
 Wykończenie formuły kosmetyku to coś rzadko spotykanego. To taki kremowy mat czyli pomadka, którą z przyjemnością się nakłada, a na ustach wygląda całkowicie matowo. Dziwne jest też to , że ona ani nie nawilża, ani nie wysusza ust i całkiem długo utrzymuje się na nich.
Ta kombinacja sprawia, że kosmetyk staje się jeszcze bardziej intrygujący.
 Osobiście mam ochotę na czerwień z tej kolekcji
…widziałam RiRi Woo w kilku swatchach i bardzo mi się spodobała :)
W sklepach cała seria Rihanny jest już wyprzedana, ale można ją znaleźć na różnych aukcjach internetowych.
Ja poluję na RiRi Woo na ebayu jak na razie ze słabym skutkiem bo ceny niestety są troszkę wygórowane, ale kto wie może wkrótce uda mi się ją zdobyć za rozsądniejsza cenę  :)

Dzień 9
o co chodzi ? (link jest Tu)
 *Botanical Essence 2ml - perfumka składająca się z 98% z naturalnych składników. Zawiera m.in: olejek z bergamotki, olejek ze skórki cytrynowej, olejek lawendowy.

Pozdrawiam 

=Joy=xoxo






9 komentarzy:

  1. Lubię takie matowe pomadki, ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka ma dla mnie odrobinę zbyt brązowy odcień. Zaintrygowała mnie za to próbka perfum Liz Earle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pomadka ma śliczny kolor, ale niestety nie jest na moją kieszeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pomadka mi się strasznie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie każdemu taki kolor pasuje. Mi osobiście ciemne kolory nie pasują. Rihanna ma ciemną karnacje i dlatego wygląda w tym odcieniu rewelacyjnie. MAC jest bardzo drogą firmą i zastanawiam sie czy to nie jest troche tak,ze placisz za marke a nie tyle ile wart jest produkt. Mimo wszystko ciekawy post. Jezeli masz ochote zapraszam do siebie www.skreslic.blogspot.com Milego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przepięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie szminka lepiej wygląda na ciemniejszych karnacjach, ale do skóry z żółtą tonacją też jest O.K / co do marki to mam wiele kosmetyków Maca i uważam że są bardzo dobrej jakości (Mac nie potrzebuje reklam żeby ich kosmetyki dobrze się sprzedawały - to mówi samo za siebie :)) Fakt idealnie byłoby gdyby były tańsze ale z drugiej strony zużycie szminki do samego końca zajmuje wiele miesiecy wiec czasem warto zainwestować w 1 kosmetyk zamiast wielu :)/ Miłego dnia i jasne że do Ciebie zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży plus dla Maca za świetny pomysł z autografem Rihanny na szmince :))))
    kolor także śliczny
    :*

    OdpowiedzUsuń