środa, 26 lutego 2014

Zapach Kobiety - Christian Dior - J'adore

Cześć kochani :)
Kolejną propozycją w serii Zapach Kobiety jest Christian Dior - J'adore.
* Jak to się zaczęło Tu *
Perfumy zostały stworzone w 1999 roku. Moja ocena to nr. 3.
Nuty Zapachowe:
  • Nuta głowy: mandarynka, Ylang Ylang
  • Nuta serca: jaśmin, orchidea, śliwka, róża
  • Nuta bazy: piżmo, jeżyna, drzewo sandałowe

Zapach jest niezwykle nowoczesny i czarujący. 
Nic dziwnego, że szybko stał się tak bardzo popularny na całym świecie.
 J'adore sam w sobie jest bogaty i ujmujący.
Jego złota woń mieni się na skórze niczym promyki słońca.
Cała kompozycja eliksiru rozpoczyna się kwaskowym aromatem mandarynki i Ylang Ylang.  Po czym zmysłowo przechodzi w głębsze akordy jaśminu, śliwki, róży i orchidei.
Bazowe piżmo i jeżyna równoważą ciężkość nut serca, dzięki czemu zapach jest balsamiczny - lekko ostry, a tym samym świeży.
Uważam, że perfumy utożsamiają się z kobietą elegancką, zdecydowaną,wyważoną, wręcz pewną siebie. 
Nie ma w nich seksapilu, ani namiętności, ale na pewno jest odrobina tajemnicy.
Flakonik jest niezwykle piękny odzwierciedla kształtem grecka amforę, ale nie tylko….
 …kiedy zobaczyłam perfumy po raz pierwszy skojarzyły mi się kobiety Padaung, które w swojej tradycji nakładania kolejnych złotych obręczy na szyję czują się  piękne i wyjątkowe dla swoich mężczyzn. 

Tak perfumy były reklamowane:
-Tu
-Tu
-Tu

Nie  wiem czy zdecydowałabym się na ponowny zakup.
Lubię J'adore, ale nie uwielbiam :)

Czy znasz/lubisz Christian Dior J'adore??

Pozdrawiam

=Joy=xoxo




5 komentarzy:

  1. Miałam te perfumy, uwielbiałam je. Teraz Mam Chloe, ale gdybym mogła sobie pozwolić na oba zapachy, kupiłabym też. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też bardzo podoba się Chloe - jeszcze jej nie mam ,,chwilę'' musi na mnie poczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Diora, nie tylko J, dore ale najbaddziej Poison:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo podobał mi się ten zapach, przywodzi mi na myśl czasy licealne:)

    OdpowiedzUsuń