wtorek, 23 grudnia 2014

DIY - S.O.S dla brzydko wypalających się świec - wersja świąteczna - Grudzień 2014

Hej wszystkim .....
Ostatnio znalazłam starą świecę, ktora bardzo brzydko wypalała się pozostawiając dużą dziurę pośrodku  przez co była ,,odstawiona'' na bok czyli zapomnianaaa i nie używana. Postanowiłam coś z nią zrobić i podarować jej drugie życie....
Jeśli chcecie zobaczyć w jaki sposob można reanimowaćc i stunningować każdą zapomnianą świecę to Zapraszam :)
Tak wygląda w nowej odsłonie :)
A to jej wcześniejsze wcielenie.... głęboko wypalone dziury sprwiały, że tak naprawdę blask świecy był stłumiony i mało widoczny.
1. Zaczęłam od odcięcia nadmiaru wosku.
2. Następnie z papieru do pieczenia wycinm koło i umieszczam go na dnie patelni
3. Na papier nakładam 3 warstwy ręcznika papierowego.....
....po czym włączam palnik....
.... i przykładam wierch świecy.
 4. Po chwili wosk zaczyna się rozupszczać wsiąkając w papier.
Jeżeli jest konieczność to powtarzamy czynność wymieniając zużyty papier na nowy.
Najlepiej żeby powierchnia była płaska, a z niej wystawały knoty.
5. Teraz dekoracja.....oczywiście mozemy użyć tego co nam się podoba czyli wstążki, koraliki itp.
Ja znalazłam na strychu cekinowe śnieżynki i pozostały kawałek ze starego stroika.
6. Do przymocowania ornamentów użyłam kleju....
I gotowe :)
Szybko, efektownie i bez zbędnych wydatków  zyskałam nową świecę w świątecznym wydaniu :)
 
Pozdrawiam
 
*JOY*
 

5 komentarzy:

  1. Ale super rozwiązanie :) Że ja tego szybciej nie wiedziałam :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę uprzejmnie miło mi że pomysł się spodobał :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie reanimowanie różnych przedmiotów dając im drugie życie :) Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysl,a mi wlasnie zostalo tyle swiecy zmarnowanej :)

    OdpowiedzUsuń