wtorek, 23 grudnia 2014

Ubieramy choinkę ???? Taaaaaak - Grudzień 2014

:)
2014 rok to duże zmiany....również na choince, dlatego zeszłoroczne  złoto - czerwone dekoracje zostały zamienione na biało -srebrne świecidełka.  Przyznam się Wam w tajemnicy, że znalezienie ciekawych ozdób i bombek to nie taka prosta sprawa, dlatego kilka z nich kupiłam jeszcze w Londynie w sklepie B&Q, a reszte zdecydowałam  sie dokupić w Muzeum bombki  choinkowej (pisałam o tym Tu).
Tak wygląda przystrojone drzewko :)
Ale zacznę od początku....
Wszystko zaczęło się od przygotowania ozdób...
..... do wiązania kokardek użyłam satynowych wstążek :)
*Zawsze podczas ubierania choinki lubię umilać sobie czas jeszcze bardziej, dlatego towarzyszy mi lampka czerwonego wina i muzyka :) * mmmm ... love it :)
Najpierw (z pomocą Mr.T) nałożyłam gwiazdę, białe światełka i największe bombkowe egzemplarze :)
...póżniej brokatowe kółka....
.... srebrne serduszka...
.....i szyszki.
Na końcu choinkowe gałązki otulił romantyczny śnieg w postaci białych piór :)
I Gotowe :)
 Jestem bardzo zadowolona z efektu A Wam jak sie podoba ??
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

 

6 komentarzy:

  1. ojjjj niezła ślicznotka, trzeba przyznac :)
    kojarzy mi się z takim mroźnym lasem z bajek, gdzie zawsze stały takie śliczne mroźne choinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) troszkę taki był zamysł bajkowy, tajemniczy romantyczny..... inspirowałam się jeziorem łabedzim ( niestety nigdzie nie mogłam znależć ptasich ozdób)

      Usuń
  2. Lubię białe ozdoby :) Na zielonym drzewku wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się marzą białe ozdoby, ale co roku pół rodziny coś dowiesza na mojej choince. A to bombki z wycieczki, a to te po babci, a to arcydzieła robione przez najmłodszych. I zawsze wychodzi pstrokato jak na jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhaha śmiesznie, ale dzięki temu staje sie ona niezwykle wyjatkowa :))

      Usuń