poniedziałek, 8 grudnia 2014

OOTD - zimowo - pastelowo - grudzień 2014

Cześć kochani:)
Dzisiejszy strój dnia to moja różowo pastelowa kurtka w roli głównej ....
dlaczego ona?? ponieważ ją lubię i wciąż bardzo mi się podoba 
 wciąż??
ahhh tak bo mam ją juz kilka lat dokładnie od 2006 roku :))
W mojej szafie można znależć kilka takich ,,wiekowych'' perełek, które nadal są w świetnej formie i od czasu do czasu je zakładam. 
 Bardzo zalezy mi na tym, aby to co kupie było ze mna jak najdłuzej w możliwie najlepszej formie. Oczywiście zdarzały mi się niewybaczalne pralkowe wpadki w postaci farbujacych skarpetek, które zrujnowały wszystko w swoim otoczeniu  ale uważam, że każde tego typu doswiadczenie uczy ostrożności na przyszłość hahah. Warto przed segregacja prania zerknąć na metkę lub czasem wyprać coś ręcznie dzięki temu ubranie dłużej nam posłuży i nasz budżet odetchnie z ulgą hihi. Jak to jest u Ciebie?? Masz swoje ciuchy z seri ,,stare ale jare''?? Czy jednak jesteś wierna częstszym przyjemnościom w postaci zakupow??
Co mam na sobie:
  • -kurtka - Esprit
  • -sweter - Primark
  • -spodnie - H&M
  • -buty - Whistles
  • -torebka - Tkmaxx
  • -szalik - Primark
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych
 
.... dobranoc  hihi :))
 
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

2 komentarze: