czwartek, 18 grudnia 2014

UK Glossybox vs. Birchbox - December 2014

Hej dziewczyny :)
Już jestem.....wybaczcie za dłuższą przerwę, ale od kilku dni mam gości + przedswiateczny natłok pracy powodują, że zupełnie na nic nie mam czasu. Jak najszybciej postaram sie nadrobic zaległości choć nie obiecuję, że stanie się to szybko :)
Ok po krótkim wstępie z usprawiedliwieniem przechodzę do grudniowych beautyboxów ( o co w nich chodzi Tu) :)
*Glossybox*
-Essence - Color & Go - lakier do paznokci w kolorze ,,Do you speak love?''. Cena za pełnowymiarowy product 2.99 euro.
-Bellapierre Cosmetics - Cheek & Lip Stain - pomada / tint do ust i policzków. Cena za pełnowymiarowy produkt 12.99 funtow.
-Anatomicals - Zap! Zap! Zap! - punktowy żel na dzień i na noc przeznaczony na wypryski. Cena za pełnowymiarowy produkt 3.79 funtów.
-Tresemme - renewal Hair and Scalp - 60 sek. kuracja do włosów. Cena za op. 4 szt. - 5.50 funtów.
-SkinPep - Collagen Hydro - żelowa maseczka do twarzy z aloesem, kwasem hialuronowym, peptydami i botanicznymi ekstraktami. Cena za pełnowymiarowy produkt 5szt. - 19.99 funtów (dostałam 1 szt.).
 
*Birchbox*
-Eyeko - jumbo kredka do smokey eyes. Cena za pełnowymiarowy produkt 8 funtów.
-Eslor - kolagenowy krem na dzień. Cena za pełnowymiarowy produkt 50 funtów.
-Trilogy - olejek z dzikiej roży. Cena za pełnowymiarowy produkt 16.50 funtów (dostałam 2.5 ml).
-Electric Hair - szampon do włosów. Cena za pełnowymiarowy produkt 17.50 funtów (dostałam 30 ml).
-Models own - matowy lakier z brokatem w kolorze ,,Absinthe''. Cena za pełnowymiarowy produkt 5 funtów.
-Benefit -  rozświetlacz  High Beam ukryty  w  światecznym krakersie (co to jest? pisałam o nich Tu). Cena za pełnowymiarowy produkt 19.50 funtów (dostałam ok. 3 ml)
+ Gratis
-Sophia Webster for Birchbox - portfelik zaprojektowany przez Sophię Webster. Cena to 25 funtów.
(tył)
 
Podsumowanie:
Według mnie po raz kolejny wygrywa Birchbox. Jego zawartość zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Krem do twarzy, olejek z róży, lakier i rozświetlacz to moi faworyci :).
W Glossyboxie jest tylko 5 rzeczy (w Birchbox 7 ) i do tego mniej intesujących. Jedynie lakier w tym kolorze, tint i maseczkę wypróbuję z przyjemnością. Grudzień to świąteczny miesiąc, dlatego przyznam że liczyłam na coś ,,extra''. Według mnie Glossybox  jest słaby i nie ma w nim chociaż jednej rzeczy, na która sama skusiłabym sie w sklepie.
 
A Tobie które z produktow lub pudełek podoba się bardziej??
 
Pozdrawiam
 
*JOY*
 

3 komentarze:

  1. Birchbox! Przede wszystkim dzięki temu cudownemu lakierowi Models Own ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy najblizszej okazji z pewnoscia go wyprobuje :)

      Usuń
  2. Mi jakoś tez nie podobaja sie glossybox'y. Dostałam już dwa i bylam zadowolona tylko z jedno produktu z kazdego pudełka.Teraz czekam na trzeci,zobaczymy co dostane.

    OdpowiedzUsuń