czwartek, 18 grudnia 2014

L'Occitane - Angelika Face Toner - opinia / recenzja

:)
L'Occitane Angelika Face Toner to tonik do pielegnacji, który ma odświeżać, oczyszczać, nawilżać i odzywiać skorę twarzy.
W składzie kosmetyku jest kilka naturalnych składników:
  • -dzięgiel litwor (olejek + ekstrakt) - pomaga w transporcie wody do komórek naskórka i stymuluje syntezę akwaporyn 3, tworzących kanały wodne znajdujące się w błonie komórkowej. W badaniach wykazano, że woda z korzenia arcydzięgiela zwiększa syntezę akwaporyn nawet o 39 proc. Co przekłada się na większe nawilżenie, ujędrnienie i poprawienie sprężystości skóry
  • -olejek z drzewa sandałowego
  • -olejek z miety pieprzowej
Ponadto zawiera kwas lewulinowy , który otrzymywany jest w wyniku działania na sacharozę kwasem solnym. W skrócie to substancja chroniąca skórę jak  i włosy. Mimo iż charakteryzuje się stosunkowo niską toksycznością to zaliczany jest do konserwantow.
*skład dla zainteresowanych*
 Opakowanie to połprzezroczysta butelka z matowego zielonego plastiku z dozownikiem i metalowym korkiem, która mieści w sobie 200 ml.
Podsumowanie:
L'Occitane Face Toner to kosmetyk do codziennej pielegnacji skory twarzy. Kupiłam go i uzywałam  w duecie z jego bratem fluidem (pisałam o nim Tu) głównie w okresie letnim. Stosowałam tak jak zalecał producent czyli na oczyszczona i osuszona twarz.
 Ma bardzo przyjemny odświeżający zapach.
 Jest to połączenie zielonej herbaty z cytryna i konwalią - delikatny wonny kwiatowo - lisciasty. Kosmetyk przyjemnie odświeża i oczyszcza skorę mimo iz nie jest zbyt wydajny. W ramach oszczedności przelałam go do buteleczki ze spryskiwaczem - tym oto sposobem udało mi się używać go znacznie dłużej ( zdecydowałam sie na to po zuzyciu 1/3 ilości produktu). Czy wart jest swojej wysokiej ceny?? mimo iż dobrze sie spisał to nie kupiłabym go po raz kolejny..... uważam że podobny odświeżajcy można uzyskać po uzyciu innych tańszych kosmetyków.
 
Pozdrawiam
 
*JOY*
 

2 komentarze:

  1. A ja sobie z chęcią wypróbuję. :) Na dobry kosmetyk nie szkooda mi wydać wiecej.:)

    OdpowiedzUsuń