sobota, 18 lipca 2015

UK Glossybox vs. Birchbox - July 2015

Cześć kociaki :)
Wczoraj dotarł długo wyczekiwany Glossybox, więc skoro beauty boxy (o co w nich chodzi Tu) są juz w komplecie to czas na ujawnienie ich zawartości :)
*Niżej tył pudełka Glossyboxa - edycja francuska*
*Glossybox*
-Lollipops - francuski balsam do ust, bogaty w antyoksydanty i wit . E. Cena za pełnowymiarowy produkt 4.15 funtów.
-Teoxane Cosmeceuticals - krem / kuracja do skóry na noc - zawiera 10% kwas glikolowy. Cena za pełnowymiarowy produkt 70 funtów (dostałam 15 ml).
-Yves Rocher - Comme Une Evidence - miniaturka perfum. Cena za pełnowymiarowy produkt 24. 50 funtów.
-Noxidoxi - ultra nawilżająca baza/serum. Cena za pełnowymiarowy produkt 33.46 funtów (dostałam 25 ml).
-Glossybox - kosmetyczka. Cena 3.99 funtów.

*Birchbox*
-Cowshed - krem do rąk z olejkiem z grapefruita i kolendry. Cena za pełnowymiarowy produkt 18 funtów.
-Balance Me - serum do twarzy S.O.S. Cena za pełnowymiarowy produkt 16 funtów (dostałam 7 ml).
-POP Beauty - cienie do powiek. Cena za pełnowymiarowy produkt 15.50 funtów.
...kolory i pigmentacja przypominają mi M.A.C-owe cienie, jestem miło zaskoczona :)
-UNANI - żel aloesowy. Cena za pełnowymiarowy produkt 15 funtów.
-Benefit - krem z filtrem SPF 45. Cena za pełnowymiarowy produkt 25 funtów (dostałam 6 ml).
-Barely - gąbeczka do makijażu. Cena za pełnowymiarowy produkt 5.99 funtów.
Podsumowanie:
Hmmmmm....przyznam, że w tym miesiącu jestem zadowolona z obu pudełek. Lubię kosmetyki do pielęgnacji, a te zapowiadają się całkiem ciekawie. Jeżeli miałabym się już czepiać to nie podoba mi się fakt, że w Glossybox-ie kosmetyczka liczona jest jako produkt - tym bardziej, że mimo ładnego designu jest słabej jakości. Birchbox przyszło bez pudełka, ale kosmetyczka jest solidna i wewnątrz ma mniejszą nieprzezroczystą kieszonkę, a dodatkowo jest 6-tym produktem - to lubię :)

Jaka jest Wasza opinia??? Które produkty wpadły Wam w oko??

Pozdrawiam

*JOY*

4 komentarze:

  1. Najbardziej te cienie, fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w Glossy zamiast perfum dostałam dwa kremy z Vichy ;)
    Ogólnie jestem zadowolona z zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń