piątek, 31 lipca 2015

Nars ,,Roman Holiday''

:)
,,Roman Holiday'' to brudny, pastelowy róż z bardzo drobno zmielonym srebrnym pyłkiem, który widoczny jest jedynie w słońcu. Pędzelek szerszy od standardowego, a formuła bardzo przyjemna w aplikacji. Niestety jego trwałość jest słaba. Utrzymuje się na paznokciach jedynie 2 dni po czym zaczyna się łuszczyć, a szkoda bo bardzo polubiłam ten kolor.

Jak u Was spisywały się lakiery  Nars?? Czy trwałość rónież była niezadowalająca czy to sprawka mojego odcienia??

Pozdrawiam

*JOY*

6 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy lakieru tej firmy, ale kolor bardzo mi się podoba. :) Szkoda, że tak słabo z jego trwałością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda szkoda dobrze że kupiłam go w zestawie, bo byłabym nieco zawiedziona :)

      Usuń
  2. Mam teraz na paznokciach bardzo podobny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolor w swojej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń