wtorek, 12 maja 2015

Beiersdorf - Bambino - krem ochronny - opinia / recenzja :)

:)
Znany od lat i niezawodny krem do pielegnacji skóry nie tylko niemowlecej.....
Krem nie cieszy się niestety neutralnym i naturalnym składem (zawiera m.in. olej mineralny, parafinę), ale mimo tego przynosi ulgę w wielu przypadkach.
Na przykład tlenek cynku zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, łagodzi podrażnienia, chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych (wiatru, zimnego i suchego powietrza oraz słońca (SPF 4)).
Opakowanie to metalowa puszka, w której mieści się 150 ml.
Konsystencja bardzo gęsta, kremowa, cięzka.
Zapach  świeży, przyjemny,neutralny.
Podsumowanie:
Beiersdorf - Bambino to mój ,,must have'' do zadań specialnych. Lubię nakładać go na stopy, dłonie i suche miejsca (tj. łokcie) kiedy potrzebuje czegoś skoncentrowanego. Nie odważyłabym się zaaplikować go na twarz. Moja kapryśna cera mieszana mogłaby tego nie znieść korzystnie (myślę tu o parafinie). W ostatnim czasie uratował mi usta (zapomniałam o nim w ulubieńcach kwietnia) kiedy to nie mogłam sobie poradzić z ich nadmiermym przesuszeniem (mnóstwo suchych skórek + pęknięcia). Nic nie pomagało.... aż tu nagle pewnego dnia wykonując  zwykłe czynności domowe zabiegana chwyciłam go w pośpiechu i nałożyłam na usta. Ulga od razu po aplikacji.....po kilku użyciach  usta zmiękły, a skórki w 80% znikneły . Nie uzywam go codziennie, a mimo tego po wykończeniu tego opakowania kupię go ponownie Polecam :)

Pozdrawiam

*JOY*

10 komentarzy:

  1. ja nigdy nie lubiłam ani tego kremu Nivea, ani Bambino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi :) dla mnie to taka ,,lepsza'' wazelina :) ale przyznam że za Nivea tez nie przepadam, nie porównywałam składów, ale mam wrażenie, że po Bambino widze efekty w przeciwieństwie do Nivea :)

      Usuń
  2. Dawniej często po niego sięgam, ale z biegiem czasu jakoś o nim zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dżungli tylu wspaniałości na półkach sklepowych nasz stary Bambino niestety troszkę pokrył się kurzem :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to prawda jak mówią ,,stary ale jary'' hahah :)

      Usuń
  4. Bambino krem dzieciństwa. Nawet nie wiedziałam, że robi tyle dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest nie drogi wiec warto go miec gdzies pod reka i w razie potrzeby siegnac po odrobinke :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. szkoda, ale przy tej cenie to nie duza strata :)

      Usuń