poniedziałek, 25 maja 2015

Inspiracje od Sheinside :)

Cześć kociaki :)
Wczoraj wstawiłam dwa posty ze stylizacjami, które moga być pomocne przy wyborze kreacji na wielka uroczystość, więc dzisiaj mam dla Was więcej inspiracji ze strony Sheinside (link do strony Tu ). Wybrałam sukienki, które wpadły mi w oko. Dajcie znać czy i Wam, któraś się spodobała:)
P.S Prosze i zachęcam Was do klikania w linki - tym sposobem sprawdzicie jaka jest cene danej kreacji na stronie sklepu , a dodatkowo przyczynicie sie do mojej dalszej współpracy z Sheinside :) z góry dziękuje kiss kiss :))
Górny rząd:
1.Kobaltowa sukienka z ramiączkami typu spagetti - link jest Tu
2. Sukienka w kolorze czerwonego wina - link jest Tu
3. Sukienka pastelowy róż - link jest Tu
Dolny rząd:
1. Długa beżowo - seledynowa - link jest Tu
2. Pastelowy błękit - link jest Tu
3. Klasyczna czerń w nowoczesnym wydaniu - link jest Tu
*Akcesoria*
 .....też zachwycają ( szczególnie buty z kokardkami i motylkami zawróciły mi w głowie)
Górny rząd:
1. Balerinki ze złotymi dzetami - link jest Tu 
2. zamszowe szpilki z kokardami - link jest Tu
3. Beżowe szpilki z motylkiem - link jest Tu
Dolny rząd:
1. Beżowe szpilki z paseczkami - link jest Tu
2. Bransoletka - link jest Tu
3. Okulary - link jest Tu

Pozdrawiam

*JOY*



8 komentarzy:

  1. Ładne te sukieneczki, choć przyznam szczerze, że żadna w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :) Sukienki bardzo ładne, szczególnie ta błękitna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się chwali dobra kobieto hehe dzięki dzięki :)

      Usuń
  3. Pierwsza sukienka, ta niebieska wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jest moja ulubioną myslę że to ten cudny gleboki kobalt odwala cała robote :)

      Usuń