piątek, 21 sierpnia 2015

Lovely - Curling Pump Up Mascara - opinia / recenzja

:)
Dobra maskara to połowa sukcesu, szczególnie kiedy ma się rzadkie, proste i nie za długie rzesy - czyli dokładnie takie jak moje hehehe.
Zazwyczaj szukam maskary, która spełni oczekiwania i całkowicie odmieni moje spojrzenie :)
Lovely - Curling Pump Up Mascara to tusz do rzęs, który ma za zadanie pogrubić i unieść rzesy do góry.
Opakowanie to standardowa wąska buteleczka, która mieści w sobie 8 ml.
Szczoteczka gietka silikonowa, delikatnie wygieta co ułatwia aplikację tuszu. Włoski mimo iż krótkie to radza sobie bardzo dobrze z rozczesywaniem.
Niestety nie radze sobie w robieniu tak precyzyjnych zdjęć samej sobie, dlatego skorzystałam ze zdjęcia z neta. Wybrałam to, które jak najbliżej odpowiada efektowi na moich oczach.
Podsumowanie:
Lovely - Curling Pump Up Mascara to tusz, którego uzywam z najwiekszą przyjemnościa. Moim zdaniem ma same zalety, a mianowicie nie skleja, dokładnie rozczesuje, nie kruszy się, trwały, pieknie wydłuza, pogrubia i podkręca, jest łatwo dostepny i bardzo tani ( ok. 9 złotych). Wad brak, dlatego Polecam!

Pozdrawiam

*JOY*




5 komentarzy:

  1. Szczoteczka tego tuszu jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę, chcę, chcę :-D Już kilka razy o niej czytałam no więc w końcu muszę ją kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy ją chwalą, a ja miałam i kompletnie jej nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie się kruszył. Pewnie jakiś otwierany kupiłam. Ale efekt faktycznie daje fajny :)

    OdpowiedzUsuń