piątek, 21 sierpnia 2015

Vichy - 48h Intensive Anti- Perspirant deodorant - opinia / recenzja

:)
Afrykańskie upały tego lata ściagają sen z powiek....
 Palące słońce, doskwiera przysparzając dyskomfortu, dlatego warto zabezpieczyć się dobrym sprawdzonym antyperspirantem - i jeden problem z głowy :)
Vichy - 48h Intensive Anti- Perspirant deodorant to kosmetyk, który zawiera substancje czynne - mikronizowane sole aluminium, działające bezpośrednio na ujścia gruczołów potowych. Przeciwdziała nadmiernemu poceniu oraz brzydkiemu zapachowi. 
Nie zawiera w sobie alkoholu i jest hipoalergiczny. Ponadto zawartość wody termalnej z Vichy przynosi ukojenie podrażnionej i delikatnej  skóry.
Opakowanie to mała, pękata puteleczka z kulką, która zawiera w sobie 50 ml.
Konsystencja lekka przypominająca mleczko kosmetyczne.
Zapach przyjemny kremowy - czysty. Moim zdaniem unisex dla kobiet i mężczyzn.
Podsumowanie:
Vichy - 48h Intensive Anti- Perspirant deodorant to mój niezawodny must have..... 
Świetnie chroni przed potem, nie brudzi ubrań, nie podrażnia (nawet świeżo wydepilowanej skóry), pachnie neutralnie przez co nie miesza się z zapachem perfum, jest bardzo wydajny. Wadą jest zawartość aluminium w składzie. Niestety nie znalazłam nic równie dobrego w zastępstwie tego maleństwa, bez dodatku aluminium, dlatego to tego czasu będzie on w mojej kosmetyczce. To już moje 5-te opakowanie :) Polecam !

Pozdrawiam

*JOY*

2 komentarze:

  1. Właśnie kilka dni temu kupiłam swój pierwszy :) i nie powiem, wrażenia są pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń